Whistler...?

Boomchackalack

Ny medlem
Whistler...?
Sha!=)
Ska åka till Whistler Vecka 3 och 4, och har grymt höga förhoppningar efter vad jag läst och hört.

Vill bara kolla läget lite hur de egentligen ligger till. Är de så bra som folk säger, t.ex. att det finns massa skön och lättilgänglig off-pist, bra parker etc.
Skulle oxå va fett tacksam om ngn kunde tipsa mig om nåra sköna Off-pist repor.

Take care!
/ Jens
 
Whistler...?
alwaysCrash sa:
Whistler är för skibums vaf mekka är för Muslimerna...
Jaa de e precis de alla andra säger... men vad gör Whistler så jävla speciellt? Om man jämför typ Val Thorens eller Val D´isere med Whistler.. vad har Whistler som inte dom två orterna har? Och jag själv anser att VT och VD är Europas två absolut bästa orter.
 
Whistler...?
whistler har snö.

bra parker.

inga dryga fransoser som klagar om man väsnas lite efter kl 22.



ps. finns ju kanske 100000000000 x 100000000000000000000 trådar ang detta. sök!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp