Boomchackalack
Ny medlem
Whistler...?
Sha!=)
Ska åka till Whistler Vecka 3 och 4, och har grymt höga förhoppningar efter vad jag läst och hört.
Vill bara kolla läget lite hur de egentligen ligger till. Är de så bra som folk säger, t.ex. att det finns massa skön och lättilgänglig off-pist, bra parker etc.
Skulle oxå va fett tacksam om ngn kunde tipsa mig om nåra sköna Off-pist repor.
Take care!
/ Jens
Ska åka till Whistler Vecka 3 och 4, och har grymt höga förhoppningar efter vad jag läst och hört.
Vill bara kolla läget lite hur de egentligen ligger till. Är de så bra som folk säger, t.ex. att det finns massa skön och lättilgänglig off-pist, bra parker etc.
Skulle oxå va fett tacksam om ngn kunde tipsa mig om nåra sköna Off-pist repor.
Take care!
/ Jens