gustavhallen Ny medlem 2003-10-18 White trash #1 kan ni gå in på stadiums hemsida och täva i White trash tävlingen...fan de funkar inte för mig juh :S nån som har nån idée
kan ni gå in på stadiums hemsida och täva i White trash tävlingen...fan de funkar inte för mig juh :S nån som har nån idée
FredrikB Ny medlem 2003-10-18 White trash #2 Haha... det funka för mig för typ några veckor sedan! =D
OzzieWild Ny medlem 2003-10-19 White trash #4 White Trash kommer även som prenumerationspremie på Åka Skidor.
gustavhallen Ny medlem 2003-11-03 White trash #7 är de nån som vet när tävlingen är avgjord ???? skulle vara gött och veta vem den jävligt lycklige vinnaren är
är de nån som vet när tävlingen är avgjord ???? skulle vara gött och veta vem den jävligt lycklige vinnaren är
D dirtyK Ny medlem 2003-11-04 White trash #8 Resultatet kommer ut den 7 december, jag kan dock redan nu skatta mig som den lycklige vinnaren eftersom mitt namnförslag är kung!
Resultatet kommer ut den 7 december, jag kan dock redan nu skatta mig som den lycklige vinnaren eftersom mitt namnförslag är kung!