Whiteout - inga poäng, men nya kläder..

anger sa:
Har jackan, fast i lite gladare färg. Dock ej provat den på berget än men den är hittills sjukt trevlig!

Det är stora storlekar så köp testa dem i butik innan du beställer. Aldrig kul att släpa runt ett tält när man bara ville ha lite loose fit.
hur lång är du? storlek?

jo jag tänkte åka till alpingaraget så fort jag får lite tid över..

Ang avundsjukan, det finns alltid någon som har mycket mer pengar än en själv, oavsett hur mkt man än tycker att man har så det är lika bra att inte känna avundsjuka.

// Pastor Fnurpen

Okej grabbar då har jag varit och prövat, jackan blir Large

men byxorna är jag lite osäker på, L är STORT XL är JätteSTORT...

vad tycker ni?

Jag kan tänka mig att xl är jättestort, jag är typ 7 cm längre än dig och jag har provat xl och det tyckte jag var stort och jag gillar ändå stora kläder. Till mig själv skulle jag köpa XL.
Om du inte är förtjust i stora kläder så ta L.

Tjena!

Bra val av kläder!

Jag har kört med exakt det där stället under förra säsongen. Jag är 184cm och ligger på 90 pannor. Kör XL på både jacka och byxa. Har inget alls att klaga på om kläderna utan tvärtom. Det är ett jäkligt schysst ställ. Ligger högt i pris men det går igen i kvalitén.
Det känns som om L på jackan skulle kunna bli en smula kort i ärmarna om du är så lång som du är. Jag tror du kan ha XL på båda delarna.

Mvh Mattis

Det är så jevla onödigt att lägga pengar på whiteout när det finns billigare och snyggare kläder som är lika bra

Satan också nu har ag fått stora nojan på vilken size jag ska tänkte ju beställa idag... uschan mig...

äh va fan nu tar jag Large, orkar inte tveka längre...

ps. Korvonen: tack för kreativt inlägg...!

Lyssna på Mattis. Han har åkt i det hela förra säsongen..

//H

Hmm okej, men nu har jag beställt, i Large, i värsta fall får jag väl returnera skiten och byta till XL..

eller tycker ni att jag ska ändra till XL.. ahahaaaa hehe vilken jävla panikkärring man är.. hatar sånt här, lättare om någon bara säger, nej du lilla grabben så bitig är du inte Large är det som gäller för dig..

tack för alla råd!

fick grejerna igår! är sjukt nöjd, Large var helt klart rätt storlek hade fan druknat i XL..

whiteoutcowboygr0.jpg

Tycker du borde tagit XL eller XXL i hatten. Själv kör jag omkring i en Mexikansk "sombrero charro". Grunden för dess utseende är att ge skydd åt ryttaren då han rider igenom snår. Något som även passar ypperligt utför i Sveriges snåriga skogspartier, man lutar sig fram och åt sidan och på sätt skyddas ena axeln och armen.

On-topic: Ser riktigt schysst ut, vi som har passerat de yngre tonåren bör helt enkelt använda oss av kläder som är åtminstone smakligt baggy. Att se ut som en 15-åring på 50 späda pannor stoltserandes med 165cm över havet och XXL-brallor är inte okej...:)

Peace!

K1ng sa:
Tycker du borde tagit XL eller XXL i hatten. Själv kör jag omkring i en Mexikansk "sombrero charro". Grunden för dess utseende är att ge skydd åt ryttaren då han rider igenom snår. Något som även passar ypperligt utför i Sveriges snåriga skogspartier, man lutar sig fram och åt sidan och på sätt skyddas ena axeln och armen.

On-topic: Ser riktigt schysst ut, vi som har passerat de yngre tonåren bör helt enkelt använda oss av kläder som är åtminstone smakligt baggy. Att se ut som en 15-åring på 50 späda pannor stoltserandes med 165cm över havet och XXL-brallor är inte okej...:)

Peace!
hahahaha!!

jo är inte heller riktigt trygg med size´n på hatten, men som man säger don efter person ;-)

PEACE!!

satans jävla snyggt ställ bra i sizen säger jag!
Avundsjuk!

tackartackar! ja självklart, har alltid kört med Cowboyhatt och bandana, redan sen barnsben, är ju och kommer alltid vara det enda rätta!

*rider iväg i solnedgången*

Cr0y_HimselF sa:
sjukt snyggt!!!!!!! WHITEOUT GÖR JU RIKTIGT BRA GREJJER MED, GORE-TEX O SÅNT SHIT, KÖR PÅ DE DE E RIKTIGT SNYGT OCH GRYMT BRA!!!!!!!
CAPS LOCK ÄR EN SÅ BRA KNAPP FÖR NÄR MAN HAR DEN INTRYCKT SER DET UT SOM ATT MAN SKRIKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OnT: Sjukt schysta kläder, men tyvärr för dyra för mig :(

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp