Windells Session VIDEO UPDATE!

Niklas ser ut att vara med helt klart!

tänk om typ juvass skulle orka bygga ut en såndär grej! JÄÄVLAR så sjukt det hade vart isåfall! :D

lär droppa en sånhär video från varje session.. tror de var 7 stycken eller något förra året! så bara att hålla utkik på vimeo efter flera! sjukt sköna!

Dadali hade en liten jacka... Hah men det verkar så extremt roligt, tycker man borde köra ett liknande koncept i Stryn eller någon sommarskidåkningens backar.

Väldigt skön video, alla verkar ha så roligt!

fan va grymt ställe asså... synd att man inte bor i amerika ;)

kolla bara in woodward at copper, också sjukt sick!
EDIT: länk:

Senast ändrad:
Sen så kostar ju varje session typ 16 000kr också exklusive resekostnader!

Hej jag heter Front5. Kid på 15 år, åkt 9 år. jag är så sjukt ball hit me up on snow_fille@hotmail.com i vintras gjorde jag en front 5, är det misty eller är det kangroo flip? skulle vara tacksam för svar! jag vet att jag borde veta vad det är för jag kom faktiskt 2:a i dragon myster tour och 3a i sundsvall, men jag kanske är för dum, för att veta vad front 5 är för jag har slagit i huvudet för mycket?! eller är det bara för jag är såååå true, och hate:ar på folk med hjälm. varför har proffs hjälm? och inte jag? pff hur ska jag veta har slagit i huvudet för mycket? jag vill gifta mej med lucas magoon och ha barn med stevie bells! peace out från front5.. Ps. de är väll så man säger hej då? aiiiighgt mina childerns!

bara jag som tkr wit foster ser rolig ut på sina extremt breda rocker skidor i parken?

Tillbaka
Topp