windows movie maker

Filleee

Ny medlem
windows movie maker
hej, när ja ska lägga in ett klipp i windows moviemaker står det -

C:\Documents and Settings\fille\Skrivbord\skrivbord\film\SNV34041.AVI gick inte att importera. Codec-filen som krävs hämtades inte automatiskt eftersom kryssrutan Hämta codec automatiskt i dialogrutan Alternativ är avmarkerad.

fattar inte vad som är fel, nån som vet?

windows movie maker
Har också ett litet problem, för mig står det

(Filtypen för filen C:\Documents and Settings\Ponte\Mina dokument\Mina mottagna filer\MOV00010.3gp hanteras inte och kan inte importeras till Windows Movie Maker.)

eftersom jag har dom i QuickTime Player och vill lägga dom i windows movie maker
jag undrar om det e kört eller finns det nåt sätt att lösa det på?..

puss

windows movie maker
vad för något program ska man använda sig utav då då?? O_o

Senast ändrad:
windows movie maker
när vi ändå är igång med codecs och sånt så har jag också ett problem i vegas 6.0...
När jag lägger in ett klipp i windows media format så blir det ingen bild, det är bara ljudet som läggs upp??

windows movie maker
redrum: spara filmfilen i windows movimaker först, sedan när du drar in den i vegas ska den funka.. jobbigt men typ ända sättet

windows movie maker
Jag har precis samma problem som Filleee har. Jag har Laddat hem en massa skit och vill hellst slippa det om det går? Jag har markerat kryssrutan under alternativ men samma text kommet upp, kan någon hjälpa mej?

Tillbaka
Topp