Winter Jam 08

FilipHesse

Medlem
Winter Jam 08
Tjena!

Jag undrar om winter jam kommer sändas på tv som förra året och isåfall vilken tid. På hemsidan står det inget om tv sändning.
Någon som vet?

Tack på förhand!

Winter Jam 08
Maaans sa:
Lånar tråden och undrar om någon vet hur railsetupen kommer bli iår? likadan som förra?
fan hmm.. såg ju nån film på det nånstans, kolla winterjam.se och typ 3dblabla där är en video som visar hur allt ser ut i 3d!

Winter Jam 08
Winter Jam 08
Perkal sa:
Någon som ska shapea hoppet? Man får tydligen något från peaks lager.
fick sånt mail på facebook, men tror jag skippar den delen och står nere med folket och ser på istellet! tror inte direkt man får nätt fett, men alltid nånting jö! kanske en nycklering eller nå, vem vet? :P

Winter Jam 08
jstalis sa:
Perkal sa:
fick sånt mail på facebook, men tror jag skippar den delen och står nere med folket och ser på istellet! tror inte direkt man får nätt fett, men alltid nånting jö! kanske en nycklering eller nå, vem vet? :P
Tror man får något större. Trots allt måste man slita i 3 dagar. Har dragit iväg ett mail och kollat vad man kan få välja mellan väntar på svar om det är något najs är någon på då?

Winter Jam 08
Sändningstider på TV:
Lördag

17:00 SVT 2 Snowboard
En timmes direktsändning från Stockholm där flera ur världseliten i snowboard tävlar i en uppbyggd snowboardramp. Det blir en spektakulär tävling med höga hopp och snurriga konster. Kommentatorer: Peter Jonsson och Pontus Ståhlkloo.

19:00 SVT 24 Skidor
En timmes free-ski Big air i en spektakulär tävling från Stockholms stadion där flera ur världseliten tävlar i en uppbyggd ramp. Kommentator: Peter Jonsson.

Senast ändrad:
Winter Jam 08
jstalis sa:
Perkal sa:
Jag kommer med min vän Anton på lördag. Vi gör det för att det är kul (Det är inte alltid man får vara så nära proffsen och ännu mindre shapa åt dem). Vi kanske får parkett plats dessutom?

Winter Jam 08
ska också eventuellt hjälpa till med shapeingen, men de kanske är roligare att få hänga lite med allt annat skönt folk där?! :D

Winter Jam 08
jag var med förra året som volontär på winterjam. jobbade 6 på morgonen till 8 på kvällen själva winterjamdagen, var väl helt okej..förutom att jag inte fick käka för att jag skulle vakta backyardbabies lounge i 5 timmar..(obs: dom var inte där än..ahha)

fick en peak"polo"tröja..strl medium passade perfa som magtröja om man gillar sånt..
gratis inträde till efterfesten iofs, vilket är grymt för i år kommer man inte ens in om man inte är 20..

nej jag är inte bitter haha

Winter Jam 08
Yo-sie sa:
jag var med förra året som volontär på winterjam. jobbade 6 på morgonen till 8 på kvällen själva winterjamdagen, var väl helt okej..förutom att jag inte fick käka för att jag skulle vakta backyardbabies lounge i 5 timmar..(obs: dom var inte där än..ahha)

fick en peak"polo"tröja..strl medium passade perfa som magtröja om man gillar sånt..
gratis inträde till efterfesten iofs, vilket är grymt för i år kommer man inte ens in om man inte är 20..

nej jag är inte bitter haha
de där låter ju sådär lagom kul! tror nog jag väljet att hänga ute på arenan istället :P

Winter Jam 08
va precis där! sjukt nice, alla körde bra! Kim boberg stomade sönder några helt sjuka sw 10 å såg riktigt bra ut inför morgondagen! HH körde också sjukt bra me både sw 7-9 och 10 me redig mute!

såg wallsch komma glidande efter ett tag också, han såg pepp ut som fan!
haha kolla www.thom8.com för videoupdate ikväll! har hört att han pysslar och fixar med en liten snabbupdate för alla freeriders!

Winter Jam 08
Synd Jon! Jon är så sjukt klockren till skillnad från alla gangster kids.

Jag har aldrig riktigt förstått mig på den här gangster-stilen. Är man häftig när man åker runt med goggels nere vid hakan och brallorna nere vid hälarna? För det kan ju defenitivt inte vara för att man tycker det är snyggt? Eller är det bara jag som tycker det är sjukt fult ?! Så om någon vänlig själ skulle kunna förklara detta så skulle det uppskattas.

Senast ändrad:
Winter Jam 08
1. PK
2. Jon
3. Cassabon (?)
4. Simon Dumont
5. Wester

Hade varit intressant att få höra Dumont i intervju. Han verkade inte helt nöjd med sina poäng :P

Senast ändrad:
Winter Jam 08
Någon som vet vad som hände mellan PK och Jon?

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp