Winter Jam 09

• Trådstartare Trådstartare Wallstedt
  • Start datum Start datum
W

Wallstedt

Guest
Winter Jam 09
Nån som vet något om årets Winter Jam på stockholm stadion? ifall det ens ska vara nått, jag har ingen koll alls på det..

om du vet nått kan du ju slänga en kommentar

(vet att jag kanske är lite tidigt ute, men vafan)

Winter Jam 09
var gratis förra året^ ......om jag nu inte plankade in av misstag assåååååå

Winter Jam 09
De föregående åren har det inte, officiellt, bestämts om det ens blir något förän i mitten av Oktober ungefär. Första året har jag för mig att det kom ut i slutet av September men sen de senaste åren har det ju varit massor av sponsortrubbel tyvärr. Jag hoppas verkligen att det blir av i år också, för när man bor i Stockholm och är fattig 90% av året är det sällan man får chansen att se de bästa åka live. Och det är kuuuuuuuuuuuuuuuuul.

Winter Jam 09
Piillaan sa:
J-Niemi sa:
det är 22 november och det är gratis entre :)
Jo. det var 22 förra året iaf. men inte säkert det är iår lr? brukar inte kunna veta det såhär tidigt. o goda nyheter är att niklas eriksson kommer vara med o köra ;)
Haha, Bara undrar. Du vet inte säkert på om det kommer vara i år? Men Niklas ska köra?
Han har f.ö ett pajj knä så jag är inte övertygad.

Winter Jam 09
De har fortfarande ingen huvudsponsor vad jag vet, det skulle ju kanske bli inställt :( Men läste nya transition idag och då var det en reklamsida där det stog att det verkar vara den 21:a ! Nån som vet något mer?

Winter Jam 09
står att det är den 21, men att mer info kommer komma :D heheheh wiihooo.! hoppas det blir av nu. pallar inte om de ställs in!

Winter Jam 09
Om du kollar i länken jag lade upp så ser du informationen? Vad är det för fel på folk i dagens läge? Skall ni ha allt serverat på silverfat eller?

Winter Jam 09
enligt nån på facebook så kommer winter jam 09 tydligen bli av, även ifall många pratat om att det inte skulle bli något pga sponsorer osv

Tillbaka
Topp