Winterjam 08 ( ? )

Fjunesh

Medlem
Winterjam 08 ( ? )
Vet någon om det blir något WINTERJAM i år? Förra året var ju hur najs som hälst så det skulle vara bra att veta om det är någon som vet nått datum/månad !

Hadet!
/Jonas

Winterjam 08 ( ? )
Info om Freeride Video Awards: "En nyhet är att den stora prisutdelningen kommer att hållas på Stockholms Stadion under Winter Jam den 21-22 november."

Winterjam 08 ( ? )
det blir av!
blir 2 dagar i år.. en skiddag och en snowboarddag.. de är väl typ största förändringen..
som H-T skrev

21-22 november..
be there!

Winterjam 08 ( ? )
Hm, jag tror att Extrem kommer visa upp några nya bräd/skid-designs (grafik) på Winter Jam.. Vet inte om det blir nya brädmodeller dock.
Grafiken är i så fall gjord av elever på Berghs och de få jag såg ser coola ut.

Senast ändrad:
Winterjam 08 ( ? )
Från winterjam.se

"Name: Henrik Harlaut

Hometown: Åre, Sweden

Current living: Åre, SWE

Sponsor: Scott, Salomon, Ninthward, Skullcandy, Jiberish and Harlaut-champagne

Best trick: Fakie 1440

Music playing in your headphones: Biggie Small, Fabolous, E-40 and NAS

When you're not skiing: All diffrent kinds of hiphop... mostly the same ones as when im skiing.

What/who influenced you to take up skiing: Tom Wallisch, Tanner Hall, Philipe Casabon...actully pretty much everyone!"

Haha jag hoppas verkligen att han har försökt skoja till det under "when you're not skiing" frågan!

Winterjam 08 ( ? )
såg att det var typ några boxar förra året som var öppna för allmänheten, kommer det vara så i år också, isf vad för boxar? nån som vet?

Winterjam 08 ( ? )
hur fan kan inte wallisch vara med på rider list????? det är ju helt sjukt!!!! (gillar å göra många tecken, ja)

Winterjam 08 ( ? )
R-R sa:
hur fan kan inte wallisch vara med på rider list????? det är ju helt sjukt!!!! (gillar å göra många tecken, ja)
videokvalet är inte avslutat än, men jag antar att han går vidare! hoppas på det ;)

han har över 1000 röster på hans bidrag.. så inte helt oväntat om han faktiskt kommer!!!

Winterjam 08 ( ? )
jeppenator sa:
R-R sa:
videokvalet är inte avslutat än, men jag antar att han går vidare! hoppas på det ;)

han har över 1000 röster på hans bidrag.. så inte helt oväntat om han faktiskt kommer!!!
tycker inte ens tom var mest självklar, han skulle gå vidare, men fanns bättre edits

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp