Wisdom & Giro nine.9 MX

Gurra_sjoberg

Ny medlem
Wisdom & Giro nine.9 MX
Hej är det någon som vet hur ett par Oakley Wisdom sitter på en Giro nine.9 MX? Blir det glipa i pannan o.s.v.? Tänkte köpa ett par wisdom men blev lite osäker. Vet dock att A frame sitter fint på den. Ni som har koll på det här svara gärna och ni andra skippa gärna oseriösa svar.

Wisdom & Giro nine.9 MX
Jag vet inte hur dom sitter.. men du kan ju alltid ta me hjälmen till en affär o prova!..

Lycka Till

Wisdom & Giro nine.9 MX
dom passar inte specielt bra.
min bror har en mx och jg har wisdom, testade och det blir stora glipor på sidorna av glajjerna där luft kommer in när du åker lite fortare plus att de inte är bekväma på den hjälmen..

Wisdom & Giro nine.9 MX
jo självklart men jag orkar inte för tillfället släpa ner mitt feta ass på stan så jag tänkte slöa till här och kolla om jag kunde ha sån tur så att ngn visste så kunde jag sitta här och softa vidare..

Wisdom & Giro nine.9 MX
Wisdom passar visst bra. Bara du köper en helmet strap till så funkar de perfa. Har exakt det och det sitter fin fint. Helmet strapen kostar iofs 210 spänn (på Alpingaraget) men det är det värt. Fråga bara efter en Helmet strap i affären så e de lungt.

Peace..

Tillbaka
Topp