Women get all the love!

Linghult

Medlem
Women get all the love!
Är det fler likasinnade som anser att det inte är ok hur ofta tjejskidor/snowboards är snyggare än "herrmodeller"?
Bitches.... :<

Women get all the love!
va nesh skojjar du, brudskidor blir alltid rosa, feminina, försiktiga och med blommor... TST är mycket fetare en vad TSTw är, det ser allla!

Women get all the love!
Haellgren sa:
Nya Armada TST. TSTw är ju brutalt snygg men TST är typ meh
^ ett av många par

Må va att jag gillar rosa/lila detaljer i skidor, men ofta är mönster etc mer i min smak med! Kanske ska köra på ett sexbyte så man inte blir mobbad när man kommer glidande på ett par feta brudlagg! lär inte hända dock - det verkar mindre lätt o få tag på 183+ cm av kvinnomodellerna :<

Senast ändrad:
Women get all the love!
Jag håller helt och fullt med! Varje jävla gång jag vrider på huvet lite extra åt nå skidor så visar det sig vara damskidor :D Skönt att veta att det finns en likasinnad broder därute!

Women get all the love!
JohanAxel sa:
Jag håller helt och fullt med! Varje jävla gång jag vrider på huvet lite extra åt nå skidor så visar det sig vara damskidor :D Skönt att veta att det finns en likasinnad broder därute!
Mina första twintips var tjejskidor ahahaha. Rosa head skidor, med några blommor på. Anledningen till att jag köpte dem var att jag var tvungen att ha nya skidor och de var det sista paret butiken hade. Blev inte mobbad i pisten heller men det var en och annan random som kollade skumt mot mig :D

Women get all the love!
nja det vete fan. skulle säga att cirka 2-3/10 tjej-skidor kan ha en grafik som tilltalar mig.
däremot är ju många tjejer rätt fina :)

Senast ändrad:
Women get all the love!
Ja, blommor och "gulliga" figurer vinner över dödskallar, clowner och "spyor"(line afterbang, vad i helvete tänkte de?).

Women get all the love!
Haellgren sa:
Nya Armada TST. TSTw är ju brutalt snygg men TST är typ meh
what, nej, TSTw är väl inte snygg? eller så är det jag som bara undviker att jämföra eftersom jag siktat in mig på 183:an och den inte finns i tjejversionen.
förra årets TST (killversion) var f.ö. snyggare än båda årets. damn.. skulle skaffat den medan den fanns kvar. ;)

ett exempel på tjejskida som var snyggare än motsvarande herrskida är ju K2 Nancy/Seth. riktiga spydesigner på killversionerna ca 06-08. burr.
(den limegröna seth var dock snygg)

Tillbaka
Topp