www.jon-olsson.com

www.jon-olsson.com
Jag tycker sidan är bra, den är seriöt gjord och bilderna är minst sagt fängslande.

Har pillat mig igenom menyerna och, förutom det som är sagt ovan, har jag lite förslag på förbättringar.
När man tittar på bilderna så förändras storleken på flash-fönstret där bilderna visas beroende på hur stor bilden är.
Detta är en sådan grej som man störs lite utav eftersom man efter varje bild då måste flytta muspekaren för att trycka på "next"-knappen.
Alltså hade det varit bättre om fönstret varit fast, och om bilderna - oavsett storlek - ändrades i fönstret.

Under fliken "Sponsors", borde det kanske länkas till sponsorernas repektive sidor?

Litet I-landsproblem, i know. Men om du ändå ville ha förslag på förbättringar.

Over and out

www.jon-olsson.com
lite konstigt att det är blandat svenska och engelska på news..

"Coming soon - The World premier of Jon Olssons new...
läs mer>> "

www.jon-olsson.com
tkr de var en väldigt bra sida med mkt information o en jävla massa snygga bilder;) satt i minst 30 min o kollade på bilderna xD

www.jon-olsson.com
ass bra, men det skulle vara ännu bättre om du skulle ha lite andra webb-adresser, för när man går in på saker det skiter sej när man trycker till baks sej på föregående sida :s

Senast ändrad:
www.jon-olsson.com
tycker sidan är grymt snygg faktiskt, riktigt proffsigt, jobbar mycket med sånt här i skolan, tycker ni har gjort ett jäklit bra jobb!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp