www.junkyard.se
tjenare! undrar om någon vet när dom börjar sälja ut snowboardar och tillbehör på rea?
är det någon som har köpt där, och hur mkt går priserna ner?
en kompis till mig köpte en bräda där för 1200 som tidigare hade kostat 6000, men han kommer dock ej ihåg när rean satte igång.
tacksam för svar
/M
är det någon som har köpt där, och hur mkt går priserna ner?
en kompis till mig köpte en bräda där för 1200 som tidigare hade kostat 6000, men han kommer dock ej ihåg när rean satte igång.
tacksam för svar
/M
Senast ändrad: