www.junkyard.se

Second

Ny medlem
www.junkyard.se
tjenare! undrar om någon vet när dom börjar sälja ut snowboardar och tillbehör på rea?

är det någon som har köpt där, och hur mkt går priserna ner?
en kompis till mig köpte en bräda där för 1200 som tidigare hade kostat 6000, men han kommer dock ej ihåg när rean satte igång.


tacksam för svar :)
/M
 
Senast ändrad:
www.junkyard.se
Det brukar vara en rea i februari, och sen en på sommarn eller precis innan sommarn. Fast den rean som är i februari brukar dom ta bort snowboardsakerna på...
 
www.junkyard.se
De brukar börja vinterrean under vecka 7 med typ 10% och sen brukar rean öka under några veckor för att stanna på 40%. Så brukar upplägget se ut ungefär med lite variation från år till år.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp