professorbaltazar
Ny medlem
www.snowshop.de Hur handlar man?
Som topic lyder. Har lagt ordern men inte satt in pengar nånstans, skickas varorna mot efterkrav eller vad händer? Tyskan är inte vad den borde vara..
Jo, gjort det ju. tänkte bara om nån hade erfarenheter här..linder sa:Du kan ju maila dom och fråga :D