Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med dom poäng som han fick så ska du se att han nog kraschade.osst sa:yeah candide vannundra va som hände jon??
hade man ju tippat rätt i både pipen o slopestylen.....goofball sa:Förvånad att ingen tror på candide.... men det gör jag iaf:P
slopestyle:
1-Candide Thovex
2-Jon Olsson
3-TJ Schiller
Pipe:
1:Tanner Hall
2:Simon Dumont
3:Candide Thovex
du får typ klicka på någon så att den där tv-sidan kommer upp så finns den i arkivet där.jeppenator sa:vart hittar man den? ^
han kommer nog inte köra kangaroo i pipe men jag tror tanner.h vinner pipe och jon i slopetrue sa:Jon vinner slopen och kommer 3a i pipen. Dumont vinner pipen ! eller om jon drar kangaroo i pipen så vinner han det med..
mkt koll på dig. tippar fel när tävlingarna är avgjorda.juan_carlos92 sa:han kommer nog inte köra kangaroo i pipe men jag tror tanner.h vinner pipe och jon i slopetrue sa:Jon vinner slopen och kommer 3a i pipen. Dumont vinner pipen ! eller om jon drar kangaroo i pipen så vinner han det med..
exakt vad jag höll på att skriva..Huggybear sa:mkt koll på dig. tippar fel när tävlingarna är avgjorda.juan_carlos92 sa:han kommer nog inte köra kangaroo i pipe men jag tror tanner.h vinner pipe och jon i slopetrue sa:Jon vinner slopen och kommer 3a i pipen. Dumont vinner pipen ! eller om jon drar kangaroo i pipen så vinner han det med..