Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte om man bettar på nån med höga oddsjstalis sa:den negativa H-TH-T sa:haha, det är väll en anleding till att inte betta?Robbott sa:Gott e det! Jag ska kolla. Klart man ska betta på X-games, det kan ju verkligen hända vad som helst :D
testa byt till internet explorer om du använder firefox. om det inte funkar uppdatera både flash player och ladda ner nya codecs till datorn. Finns ett skitbra codecpack med typ alla codecs du behöver kan skicka länk ska bara hitta det.nikkex sa:kom igen nuu! jag behöver hjälp med att rutan inte är gröön!
Tackar du räddade mitt liv <33333poontuns sa:joo om ni kollar så är det ett gap mellan 12p.m och 12:30 pm så givet vill ju expn visa reklam och gammalt winter x, säningen börjar inte för en om 10 min så ta det lungt och ja fick byta från firefox till explorer för att de skulle funka?
fredagjibb_adam sa:sänds mens ski slopestyle finalen på lördagen 04.45 - 05.30
eller på fredagen 04.45 - 05.30
Installera kanske? Det hamnade antaligen en setup fil på skrivbordet som du kanske ska trycka på ? :DFront5 sa:vad ska man göra efter man har laddat hem codec filerna?
faktiskt ngt mysko :Pcrillicious sa:Alltså Bra Att Den Personen Som Rättade Tiderna Till Svensk Tid Är Sämst. Detta Är Ju Fan Xgames Från 2006!! Suck Nu Blev Min Kväll Förstörd!!!!!!!!!!!
men för helvete lyssna ni inte på va hon sa ibörjan att dom kör lite från förra året lite clasix som dom kallar de.crillicious sa:Alltså Bra Att Den Personen Som Rättade Tiderna Till Svensk Tid Är Sämst. Detta Är Ju Fan Xgames Från 2006!! Suck Nu Blev Min Kväll Förstörd!!!!!!!!!!!