X Games 2008 LIVE ONLINE

X Games 2008 LIVE ONLINE
joo om ni kollar så är det ett gap mellan 12p.m och 12:30 pm så givet vill ju expn visa reklam och gammalt winter x, säningen börjar inte för en om 10 min så ta det lungt och ja fick byta från firefox till explorer för att de skulle funka:(?

X Games 2008 LIVE ONLINE
nikkex sa:
kom igen nuu! jag behöver hjälp med att rutan inte är gröön!
testa byt till internet explorer om du använder firefox. om det inte funkar uppdatera både flash player och ladda ner nya codecs till datorn. Finns ett skitbra codecpack med typ alla codecs du behöver kan skicka länk ska bara hitta det.

X Games 2008 LIVE ONLINE
poontuns sa:
joo om ni kollar så är det ett gap mellan 12p.m och 12:30 pm så givet vill ju expn visa reklam och gammalt winter x, säningen börjar inte för en om 10 min så ta det lungt och ja fick byta från firefox till explorer för att de skulle funka:(?
Tackar du räddade mitt liv <33333

X Games 2008 LIVE ONLINE
Jag kan inte kolla på det:S står buffar sen lägger den av, har explorer så det borde ju funka va? akut svar.

X Games 2008 LIVE ONLINE
är det inte flatspin 180 framåtvolt? eller är jag på svag is med djupt vatten med människoätande hajar och maneter och en sjöstjärna?

X Games 2008 LIVE ONLINE
Vafan är detta? detta är ju gammalt material från tidigare xgames. Tj schiller körde ju precis och han är ju skadad för fan!

X Games 2008 LIVE ONLINE
Alltså Bra Att Den Personen Som Rättade Tiderna Till Svensk Tid Är Sämst. Detta Är Ju Fan Xgames Från 2006!! Suck Nu Blev Min Kväll Förstörd!!!!!!!!!!!

X Games 2008 LIVE ONLINE
Får väl hoppas att 2008 kommer snart. Dom visar väl bara repriser så länge? Roligt att domarna 2006 missade totalt att gagnier körde unnatural sw 10.

X Games 2008 LIVE ONLINE
crillicious sa:
Alltså Bra Att Den Personen Som Rättade Tiderna Till Svensk Tid Är Sämst. Detta Är Ju Fan Xgames Från 2006!! Suck Nu Blev Min Kväll Förstörd!!!!!!!!!!!
men för helvete lyssna ni inte på va hon sa ibörjan att dom kör lite från förra året lite clasix som dom kallar de.

Tillbaka
Topp