X Games 2008 LIVE ONLINE

X Games 2008 LIVE ONLINE
Det är tillbaka-blickar! Bilder från tidigare år sa hon ju..

Senast redigerad av en moderator:
X Games 2008 LIVE ONLINE
Kan alla lyssna nu!! Dom kommer att visa 08 men eftersom att det är usa = reklam och gammalt kolla lite classix kolla lite runt intervjuva personer!

Senast ändrad:
X Games 2008 LIVE ONLINE
men när börjar träningen isåfall? man tycker att tiderna borde va när det börjar o inte när reklamen o tillbakablicken börjar.

X Games 2008 LIVE ONLINE
träningen har börjat med återigen USA vill visa tillbaka-blickar, trodde människor på freeride va smarta!

Senast ändrad:
X Games 2008 LIVE ONLINE
Jag tryckte på länken ganska nyligen därför jag lacka lite. Jag h8ar inte. Jag missade när hon sa det. Nu lär det ju börja snart får man hoppas. peaaace på alla

X Games 2008 LIVE ONLINE
stoffe_H sa:
poontuns sa:
crillicious sa:
Alltså Bra Att Den Personen Som Rättade Tiderna Till Svensk Tid Är Sämst. Detta Är Ju Fan Xgames Från 2006!! Suck Nu Blev Min Kväll Förstörd!!!!!!!!!!!
men för helvete lyssna ni inte på va hon sa ibörjan att dom kör lite från förra året lite clasix som dom kallar de.
när börjar live då...`?
Det börjar när expn vill för nu är det lite "komma under skinnet" på några bröder missa namnet på dom dock.

X Games 2008 LIVE ONLINE
men varför funkar det inte????? har installerat alla codec filer som fanns i paketet. men funkar fortfrarande inte=( hjälp ngn?

X Games 2008 LIVE ONLINE
man får hoppas att det verkligen är big air final imon 04.45 så man inte går upp i onödan:)

X Games 2008 LIVE ONLINE
Testa installera flash player. Går att ladda ner gratis på download.com . sök annars bara på "download flash player" på google.se . det brukar vara felet när man inte kan spela upp klipp.

X Games 2008 LIVE ONLINE
dom skulle juh inte visa nå från slopestyle 2008 träninge.. för att föret var för kefft :/
iallafall som jag fattade det :/ seeeeegt

Tillbaka
Topp