Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Källkoden är mms://a886.l2047330885.c20473.g.lm.akamaistream.net/D/886/20473/v0001/reflector:30885qkn sa:Nice nice! Nu ska jag sitta uppe, ledigt från plugget just imorgon :D
OT: Nån som har nån aning om hur man kan få tag i källkoden till uppspelningen?
Nån som har tips om hur jag kan få ner videon till tv:n via mitt xbox 360? Mitt xbox 360 är uppkopplat till min dator via nätverk.
Satan va fett att han hoppade mitten-kicken med monoski :DNo-Name sa:haha naajs me monoski nu ! :P
Aa, det var helt sjukt! :OSandlake sa:Satan va fett att han hoppade mitten-kicken med monoski :DNo-Name sa:haha naajs me monoski nu ! :P
haha, alla kör på sidan om hoppen men han satsar på fett.. skidan gick ju av tillochmed :PSandlake sa:Satan va fett att han hoppade mitten-kicken med monoski :DNo-Name sa:haha naajs me monoski nu ! :P
Torsdag, 24 Januari, 2008sEricson sa:när är det slopestyle?
tycker du det var underbart att jon krasha?Soederstroem sa:fy fan vad klockrent! alldeles,alldeles underbart.
yes precis.. så mena han .. en utomordentlig slutsats därFilmjoelksmacka sa:tycker du det var underbart att jon krasha?Soederstroem sa:fy fan vad klockrent! alldeles,alldeles underbart.