Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
funkade inte för mig heller på firefox så ja fick gräva fram gamla sketna explorer o då funka det..Giro sa:Jag får inte till det att funka på min Macintosh. har firefox.
Snälla hjälp mig. jag har även VLC men det gick inte att lägga in länken
Tack för all hjälp
Det visas kanske på ESPN, eftersom det är där streamen kommer ifrån?MARTINSS0N sa:Sha, någon som vet vilken kanal det visas på?
SÅ jävla sant !v-larsson sa:riktigt störigt att dte aldrig är dte som det står att dte ska vara. skulle vart snowboard slopestyle för 25 min sen men nu är dte snowboarder cross som ärsledet att kolla på och dom kommer inte ens över hoppen.
du jag har också en Macintosh, kopiera den där länken som han har skrivit här uppe, öppna vlc player, tryck på öppna fil sedan trycker du på nätverk, sen kan man välja 3 st olika inställnigar:Giro sa:Jag får inte till det att funka på min Macintosh. har firefox.
Snälla hjälp mig. jag har även VLC men det gick inte att lägga in länken
Tack för all hjälp
Det står på hemsidan att Gagnier, Olsson, Wester och Dumont ska vara med.Klippvik sa:Nån Som Veeet ??? Om Jon Åker I Natt ???![]()