X Games 2008 LIVE ONLINE

X Games 2008 LIVE ONLINE
Lindhee sa:
Vrf i helvete visar dom jävla handikapps finaler istället för Snb slopestyle finalen! Jävla idioter som kom på den ideen!!!
tror du alvarligt att dom kör monoskin samtidigt som snowboard slopestyle finalen?

X Games 2008 LIVE ONLINE
Wiig hade en hel del tur , shaun kunde inte ge allt i första o när wiig körde sitt andra åk hade inte solen gått ner än. Det hade den gjort så White körde... o de gjorde de svårt att se landningarna. Lägga till att han då ställde på sig en helt ny bräda..

Senast ändrad:
X Games 2008 LIVE ONLINE
Eller så är bara schemat vi har fått ta del av ^^ felaktigt ?
Det har aldrig vart rätt tid hittills jag har kollat. och ibland helt andra grenar..

X Games 2008 LIVE ONLINE
om man letar lite så står det att det som sänds under söndagen på espn är slopestyle elimination och final. står inget om träningen. schemat ola bifogat är tävlingsschemat, men på deras sändningsschema finns inte ngn slopestyleträning med.

så jag gissar på att det börjar 19.00

X Games 2008 LIVE ONLINE
H-T sa:
om man letar lite så står det att det som sänds under söndagen på espn är slopestyle elimination och final. står inget om träningen. schemat ola bifogat är tävlingsschemat, men på deras sändningsschema finns inte ngn slopestyleträning med.

så jag gissar på att det börjar 19.00
står väl visst om träningen?

Sunday, January 27, 2008 TIME (MT)
Ski Slopestyle Practice 9 a.m. - 10:45 a.m.

X Games 2008 LIVE ONLINE
men det är fortfarande TÄVLINGSSCHEMAT, alltså schemat som säger när tävlingar/träningar är. på espn's SÄNDNINGSSCHEMA, alltså schemat som berättar om sändningstider på tv, står det inget om det.

X Games 2008 LIVE ONLINE
Live Video Schedule (All times Mountain)

Sunday, January 27, 2008 TIME (MT)

Ski Slopestyle Practice 9 a.m. - 10:45 a.m.
Ski Slopestyle Elimination 11a.m. - 1 p.m.
Snowmobile Freestyle Elimination 12:45 p.m. - 2:30 p.m.
Ski Slopestyle Final - chat with Tanner Hall 2:30 p.m. - 4 p.m.
Snowmobile Freestyle Practice 5 p.m. - 6 p.m.
Snowboard SuperPipe Men's Practice 5 p.m. - 7:15 p.m.
Snowmobile Freestyle Final 7 p.m. - 7:45 p.m.
Snowboard SuperPipe Men's Final - chat with Andreas Wiig and Jake Brown 7:30 p.m. - 9 p.m.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp