S
Sandlake
Guest
X Games 2008 LIVE ONLINE
Fetaste jag sett, brutalt med en dubbelgrab ocksåLindhee sa:Heiki fs 3 one foot på sista.. sjuuukt!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fetaste jag sett, brutalt med en dubbelgrab ocksåLindhee sa:Heiki fs 3 one foot på sista.. sjuuukt!!!
tror du alvarligt att dom kör monoskin samtidigt som snowboard slopestyle finalen?Lindhee sa:Vrf i helvete visar dom jävla handikapps finaler istället för Snb slopestyle finalen! Jävla idioter som kom på den ideen!!!
Som tur är för honom, så är inte en ny bräda nåt större problem :PE_Brink sa:grattis wiig, synd om shaun, knäckte brädan :P
axel ur led.MFU sa:Vad hände med Dumont? :O
nopeOhm1e sa:Expn360.com
. Bara mej som de står så för ?.
antagligen inte eftersom den börjar 19.00Ohm1e sa:hm ... undra om dom har dragit igång tävlingen..
chatten? :Dv-larsson sa:in i chatten alla x-games tittare.
nae, läs me ögonen unge, står ju 17:00H-T sa:antagligen inte eftersom den börjar 19.00Ohm1e sa:hm ... undra om dom har dragit igång tävlingen..
jag har i alla fall alltid trott att "practice" betyder träning och inte tävling.Ohm1e sa:nae, läs me ögonen unge, står ju 17:00H-T sa:antagligen inte eftersom den börjar 19.00Ohm1e sa:hm ... undra om dom har dragit igång tävlingen..
Oj ursäkta!H-T sa:jag har i alla fall alltid trott att "practice" betyder träning och inte tävling.Ohm1e sa:nae, läs me ögonen unge, står ju 17:00H-T sa:antagligen inte eftersom den börjar 19.00
står väl visst om träningen?H-T sa:om man letar lite så står det att det som sänds under söndagen på espn är slopestyle elimination och final. står inget om träningen. schemat ola bifogat är tävlingsschemat, men på deras sändningsschema finns inte ngn slopestyleträning med.
så jag gissar på att det börjar 19.00
de såkallade ski slopestyle Practice sänds tydligen inte, alltså börjar de 19:oojSegerstrom sa:är det bara jag som får upp en bild där det står ESPN360 när jag ska kolla live?