X games 2008

X games 2008
Fakta: 1;ESPN visar winter x-games i sin helhet live. Kanalen värkar inte gå att få tag på i sverige. (Förväxla inte ESPN med ESPN classic, sistnämde visar ej x-games08) 2;NRK2 visar snowboard och ett sammandrag på kvällen (kan möjligen innehålla skidor också) NRK2 går att få tag på via canaldigital. 3; eurosport, viasat sport, extreemsport osv. visar ingen x-games.

Rätta mig om jag har fel.

Har jag inte fel är slutsatsen att vi på inge sätt kan se Winter x-games 08 live her i sverige. Om ingen välvillig själv i usa köper en sony lokationfree o strömmar ESPN över nätet till oss.

X games 2008
jon_olsson sa:
www.jon-olsson.com/videoblog

Vi kommer inte kunna köra live som ni kanske förstår, men vi kommer ha previews där vi visar hur
banor mm ser ut och pratar med åkare, sen kommer tävlingarna upp ca 5h efter prisutdelning.

Kom gärna med förslag om det är ngt som ni skulle vilja se från Winter X.

Mvh JON
kvalen som många har sakt och finalerna

X games 2008
Det vore riktigt kul att se lite precis innan tävlingen/tävlingarna börjar, se hur ni peppar och så. Kommer så väl ihåg "fjäril i magen" effekten precis innan något börjar, så det vore roligt att se !

Senast ändrad:
X games 2008
glindstrom sa:
jon_olsson sa:
www.jon-olsson.com/videoblog

Vi kommer inte kunna köra live som ni kanske förstår, men vi kommer ha previews där vi visar hur
banor mm ser ut och pratar med åkare, sen kommer tävlingarna upp ca 5h efter prisutdelning.

Kom gärna med förslag om det är ngt som ni skulle vilja se från Winter X.

Mvh JON
kvalåken, inte bara finalen.
mm korrekt, kvalet med, inte bara finalen, men gärna brädfinal åsså, vi har ju som sagt ingen jon-motsvarighet på brädsidan i sverige som kan ge oss lite updates ....

Tillbaka
Topp