X-games i natt.

• Trådstartare Trådstartare BJORNi
  • Start datum Start datum
B

BJORNi

Guest
X-games i natt.
"Starting at 2 p.m. on January 28, ESPN and ABC bring you 15 hours of live programming from Winter X 10. Check The Wire for details."

De är bara bänka sig framför datorn inatt. eller på morgonen kanske? hur många timmar dom nu är efter/före?
Vet nån vad dom ska köra för nått? Skidor Slope eller?

X-games i natt.
om jag räknat rätt är 4 p.m.—5 p.m. ESPN Skiing Slopestyle Finals 29 januari klockan 10-11 imorn?
någon som kan säga om detta stämmer?

X-games i natt.
japp.
22.00 -23.00 imorgon söndag går tävlingen av,
4pm ET = 6 timmar efter oss.

jag tror att de brukar sända det direkt på deras hemsida.

X-games i natt.
men. hur intressant är tävlingen igentligen? vi vet ju alla att jon olsson kommer att få en skitplacering som vanligt, trots att han äger upp alla. men, man ka nju alltid hoppas. dommarna i x-games må vara de sämsta någonsin, mutade?

X-games i natt.
men hur fan kan det stämma att den går hät 22.00-23.00 om dom är sex timmar före oss och dom ska köra klockan 16.00 "idag". Borde inte det visas 22-00-23.00 ikväll då? Förmodligen är det jag som är dum i huvudet men förklara för mig..

X-games i natt.
hehe :D

Jo, borde det inte sändas 22.00-23.00 ikväll? Eftersom det går klockan 16.00 på "deras efterkmiddag" och vi är sex timmar efter?

eller vad är det du inte förstår? :D

X-games i natt.
Jo asså bulle, jag förstod inte för först lät det som om du inte fick det att gå ihop att det visades klockan 22.00 - 23.00 och sen sa du att det gjorde det :P äh whatever ;P
asså, jag tror de är olika tidszoner i USA :/

X-games i natt.
tycker fortfarande det är skumt att det går 22.00-23.00 på söndag? :S

kan någon förklara för mig hur det kommer sig? enligt mig borde det gå 22.00-23.00 :D

X-games i natt.
Expression jo det står det som står högst upp på detta forum, men de kommer väl upp nån länk när dom börjar skulle ja tro. (Hoppas jag evn)

ey bulle de är ju för att slope går inte "idag" utan imorrn :P eller nå..

X-games i natt.
men skullen nån kunna skicka en länk direkt till siten där man kan se det här? Jag vet att det är på expn.com! Men hela länken!

X-games i natt.
det är ju ikväll man...
men tror inte att man kan se det live, men har man piratkort hemma så e det bara att kolla!

X-games i natt.
Ledsen alla som ville kolla pa sandningen over webben. Det gar inte i ar. Tidigare ar har dom kort nagot som
kallats X-Games RAW vilket har varit en helt oredigerad, oklippt sandning. Ratt coolt faktiskt da man kunde hora
alla missar som kommentatorerna gjorde. Sen var det ju ocksa helt live.

Den biten verkar tyvarr vara borta i ar. Har letat som en besatt men hittat nada. Antar att dom var radda for att
forlora tittare pa den "normala" TV sandningen...

X-games i natt.
gahh fu faan vad lacka jag blir, men det är antagligen sant eftersom jag inte hittat ett skit själv.
hoppas bara att det finns någon länk någonstans, kanske att espn sänder på deras hemsida.

X-games i natt.
nej x-games går inte se live på internet och nu körs istället för slopestyle en best trick tävling pågrund av dåligt väder

X-games i natt.
har suttit på NS forumet hela kvällen tror Candide just vann med en 1080 underflip

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp