X-games Pro Boarder

• Trådstartare Trådstartare s_ander
  • Start datum Start datum
S

s_ander

Guest
X-games Pro Boarder
Vet ngn vart man kan ladda ner snowboardspelet X-games Pro Boarder? Det e king!!

X-games Pro Boarder
Går att ladda ner d från download.com, men d e dock ett demo. Sen får man ladda hem en crackfil från astalavista.com eller nån liknande sida... Brukar funka!

X-games Pro Boarder
Kolla på P2P program så som DC och och Kazaa. Där brukar det ligga heal ISO"s av spel. För icke insatta betyder det att hela kopior av cd skivor ligger upplagda. Sök på någon av åvanstående program så garanterar jag (nästan) att du komerm hitta spelet.

X-games Pro Boarder
jag skulle nog kolla DC, Kaaza suger phet disco-balle.. att cracka demo-verisioner tror jag inte på....

Happy gejming...
Sommaren är här, plocka fram cykeln...
Peace out!

X-games Pro Boarder
Håller nog me... DC knäcker, enda nackdelen e att du oftast måste dela med dej av en hel hårddisk för att få tillträde till dom många filerna (då snackar jag om dom stora hubbarna).

Speldemon kanske inte e nån höjdare att försöka cracka, d en nog mer demoprogram som funkar!

X-games Pro Boarder
de e lugnt jag har utdelat 40gb på DC. jag kommer in på alla hubbar. dessutom har jag fixat spelet av en polare! men ett tips till alla som gillar X-games Pro Boarder.. Ladda ner Tony Hawk Pro Skater 3!! det är KING

X-games Pro Boarder
det finns cracks för utdelning i dc, dvs du behöver inte dela ut något. har en själv, vet inte om den funkar med senaste versionen dock.

X-games Pro Boarder
jag är ytterst skeptisk till att en crack skulle göra om demot x-games pro boarder till hela spelet. skulle det hux flux trollas fram nya banor, brädor och karaktärer då eller hur menar du? för ett demo brukar vara komprimerat. att ladda hem en version lika stor som originalversionen som är låst är helt meningslöst.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp