X-Games

X-Games
Har just sett hur de helt kora x-games domarna har snuvat Jon Olsson pa Guldet i Slope stylen... Jon forsta ak var ruggit mykcet battre an Halls och den andra Jenkaren...men visst fan satter de upp tva Jenkare i toppen iaf... Ja vad kan man saga X-games ar korupt..

X-Games
Håller helt klart med dig! Jons första åk var riktigt cleant. Var också i Aspen i dag och kikade på våra svenska hjältar. Det var väl inte de bästa förutsättningarna för åkarna eftersom det snöade och blåste en del, men det var ändå en riktigt bra tävling.
/Dave

X-Games
Kollade in aken pa hemsidan.. Och det enda som Tanner gjorde battre an Jon var en 450 upp pa railen.
Tanner avslutade med en switch 720 och Jon med en switch 1080. Plus att Jons ak var super smooth rakt igenom.
Sa javla lojligt att dom satter tanner som 1:a

X-Games
såg oxo de igår kväll, jons ååk var super cleant och smooth hela vägen. fujas som var en av domarna e väldigt bra kompis med tanner kan vara nått i det.

X-Games
Visst skulle Jon ha vunnit. Han var så mycket bättre än Tanner och den andra snubben. Blev fan pinsamt när Jon fick 89 för ett åk som var mycket bättre än tanners 94. Även jänkarna måste ju inse att det är löjligt som de håller på, eller är de dom enda som inte inser det?

X-Games
Jo, visst var Jons åk bra, men jag tycker att han hade kunnat varierat sig mer. Jag skulle vilja sett mer inverterade saker. Vart tog mistyn och rodeon vägen?

(Jag vet inte vilket åk jag såg. Det som fanns på expn.com).

X-Games
Jag har inte sett åken ifråga men kan mkt väl tänka mig att det är samma historia som i herrarnas halfpipe under OS- 2002..

X-Games
Tanner halls åk var mer varierat än jons. Sorry. Det är detn som slopestyle är, kunna variera och äga hela backen. Fast hans sista åk var mer värt än 89 iaf... tycker jag. Den där grabber från aspens åk var clean dope! Han borde ha vunnit !:P Sen borde jon ollson han vunnit bästa trick priset pga han (vad jag tyckte det såg ut som)switch 1080.

X-Games
Nej, jag syftade på att heikki sorsa inte fick de poäng jag tycker han borde fått, han körde lite annorlunda trick typ alley-oop 540 och sånt, alla var ju grymma men tre jänkare på pallen va bara för mycket!

Tillbaka
Topp