Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ah Dumont vinner därElisWaltersson sa:Är nästan säker på att dumont vinner "hoppa högst i pipen".. Eller vi får väll se =)
Brukar alltid komma upp länkar här på freeride, så håll koll på startsidan!maxxat sa:Lånar tråd lite
Villken kanal sänds X-games? Om inte på Svensk TV kan man fixa stream någonstans?
tror också det står mellan wallisch och håtveit i slope, möjligtvis också sammy. de tre har ju dominerat hittills iaf i dew tour. casabon kör ju kanske cleanast av alla, men saknar dubblarna, så även om han sätter sitt åk klockrent kommer han aldrig ha en chans på topp 3 placering tror jag.lilloskaar sa:Twall eller Håtveit i slope.
Jossi i pipe.
HH i bigair, om han är med.
lilloskaar sa:Twall eller Håtveit i slope.
Jossi i pipe.
HH i bigair, om han är med.
Bobby Brown brukar väl inte tävla i pipe eller?jockeborneving sa:Svårt att avögra nur det finns så satans många bra åkare nuförtiden.
Men jag skulle tro:
Superpipe: Bobby brown, Xavier Bertoni, blir svårt där!
Slope: Andreas Håtveit, Sammy,tom wallisch, eventuellt HH..
Big-air: Simon Dumont, Andreas Håtveit.
håller med! mååååååste se :omaxxat sa:Snart X-Games och fortfarande ingenlänk till streamen. Visst dom har några dagar på sig. Men man vill ju inte stå på Torsdag utan någon stream och kolla på. Det hadde ju inte vart skoj!
AFTERBANG sa:Det jag tror :
Slopestyle : Tom Wallisch
Pipe : Kevin Rolland
Big Air : Jon Olsson
Det jag hoppas på :
Slopestyle : Phil Casabon
Pipe : Justin Dorey
Big Air : Jon Olsson
Hur vet du att det är dubbel? han kanske langar trippel, hohommmmm sa:Jon Olsson vinner big air med sin nya dubbel iaf.
Håtveit tar slopestyle och Xavier Bertoni tar superpipe.