Robbott Ny medlem 2007-03-25 Xtravels skicamp i Chamonix #1 Tjena Är det någon som ska åka på Xtravels skicamp i Chamonix v.15? Jag drar ner själv så jag undrar om det finns några i min ålder som drar ner. Adda mig på msn om ni vill, huelgor5@hotmail.com Ha det ha det Senast ändrad: 2007-03-26
Tjena Är det någon som ska åka på Xtravels skicamp i Chamonix v.15? Jag drar ner själv så jag undrar om det finns några i min ålder som drar ner. Adda mig på msn om ni vill, huelgor5@hotmail.com Ha det ha det