G
GustafWennerstrom
Guest
xxl för stort?
så många x du bara hittar 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kollade i ditt fotoalbum, dom var verkligen inte fett stora.. fett små?ripit sa:mina rip curl byxor är size s. och dom är fett baggy. jag vet inte vad de är för byxor du har men det låter jävligt stor typ så att fickorna(om det finns nåra)som sitter längst upp kommer att vara vid fotknölarna:P men det kan ju vara så att det inte är så stort och då kan det ju sse fett snyggt ut, jävligt baggy. nice de också såklart.
nu gråter ja!!! de va finurligtBo87 sa:very naas! haa five!BigAir sa:Har inte läst svaren och orkar inte läsa heller men helt seriöst -är du en idiot?
jag ska bara lägga till här i efterredigeringen att det uppskattas när människor kan vara uppriktiga med en bra anledning. Exempel: Är XXL för stort?, Är gröna mössor töntigt i parken? ska jag krypa ner mellan mamma och pappa när jag har sett på the grudge? Ska jag slänga ut självbevarelsedriften genom fönstret?
Mina monstergröna Sweet Prowler är L och dom känns jävligt (perfekt lagom) baggy till mig. Då är jag 186cm lång och väger 74kg.BigAir sa:HJÄLP MIG!
Ska köpa sweetbyxor men behöver hjälp med storleksguide. Är bredden samma på L och XL eller skiljer sig både bredd och längd från L till XL?
Supernaut pant!
asså du ska ju köra i de du tycker e bekvämt.. lr har ja fel.. men skulle ja va du skulle ja ta stora kläder..J_o_e_l sa:Jag undrar hur stort det blir med ett par byxor storlek xxl på mig som är 180 lång?
Blir det för stort eller är det snyggt?
//joel
nu blir travis heed sur, haha!MartinT sa:
okej tack, jag satt just och oroade migJ_o_e_l sa:jag vill bara meddela alla er som var emot mitt köp av ett par burtonbyxor strl xxl, att jag nu har köpt dom och dom är så grymt snygga och inte alls för baggy så det ser överdrivet ut!!
//joel
haha:Paendrew sa:okej tack, jag satt just och oroade migJ_o_e_l sa:jag vill bara meddela alla er som var emot mitt köp av ett par burtonbyxor strl xxl, att jag nu har köpt dom och dom är så grymt snygga och inte alls för baggy så det ser överdrivet ut!!
//joel![]()
jag har L på mina Burton AK , de är väll hyffsat passande, alltså jävligt baggy. men om de fanns XL då ja köpte dom så skulle ja tagit de istället. ja är 164, så ja tror XL skulle sitta suväränt om du kör Baggy!Boodil sa:jag funderar på ett par burton, det kanske säger er lite mer.
nån som vet om dom är stora i storlekarna?
jag köpte det privat av en kille här på freerideMaxHallgren sa:jag visste inte att burton fanns i xxl? vart har du hittat det i så fall?
okey, du vet inte vart han hittade B i xxl då eller?Boodil sa:jag köpte det privat av en kille här på freerideMaxHallgren sa:jag visste inte att burton fanns i xxl? vart har du hittat det i så fall?![]()
är inte det där för litet för en kille på 140 cmMartinT sa: