Jag var tvungen att sy in mina XL ripcurlbralls i midjan, pga. att ser värdelöst fult ut om man har dem nere på rumpan om tyget korvar sig i midjan... Jag är 190 också, och längden är helt perfekt. Om du ska ha XXL och är 180 så lär det bli elefantbaggy enligt mig. Det går förövrigt inte att sy in midjan snyggt på så mycket för stora bralls, eftersom det blir stora veck då. Formen bli jättefuuul. Kör på XL, det är soft.Boodil sa:Jag undrar hur stort det blir med ett par byxor storlek xxl på mig som är 180 lång?
Blir det för stort eller är det snyggt?
//joel
Som nån skrev tidigare: DOUBLE WORD!Ewasx sa:Word^^U1 sa:Inget kan bli för stort.
men idiot. han skrev inlägget för typ 9 månader sen. tror du inte han köpt kläder än eller!??! han hade fan hunnit föda ett barn på den tiden.Ad4mtr4pp sa:för stort?.. ne, de går inte![]()
men de va inte jag som drog upp tråden eller? de tänkte la fan inte jag på.Huggybear sa:men idiot. han skrev inlägget för typ 9 månader sen. tror du inte han köpt kläder än eller!??! han hade fan hunnit föda ett barn på den tiden.Ad4mtr4pp sa:för stort?.. ne, de går inte![]()