xxl för stort?

xxl för stort?
Boodil sa:
Jag undrar hur stort det blir med ett par byxor storlek xxl på mig som är 180 lång?
Blir det för stort eller är det snyggt?

//joel
Jag var tvungen att sy in mina XL ripcurlbralls i midjan, pga. att ser värdelöst fult ut om man har dem nere på rumpan om tyget korvar sig i midjan... Jag är 190 också, och längden är helt perfekt. Om du ska ha XXL och är 180 så lär det bli elefantbaggy enligt mig. Det går förövrigt inte att sy in midjan snyggt på så mycket för stora bralls, eftersom det blir stora veck då. Formen bli jättefuuul. Kör på XL, det är soft.
peace

xxl för stort?
det kan aldrig bli för stort, å du i början som sa att du hade size s och dom va FETT BAGGY måste seriöst se ut som typ "mini-me" i Austin Powers..

xxl för stort?
om du vill ha stora klder så ska du definitivt ta xxl helst xxxl med tanke på längden

xxl för stort?
hörrni baggy-jibbers.. letar ni stora byxor har jag ett par till salu!!!

jag har ett par SVARTA UFO wind pants i size XL som är det största jag sett och haft på mig. jag kör på xxl oakley, och jag vill inte ha på mig dessa eftersom jag tycker det ser dumt ut.. dessa är perfekta "överdragsbrallor" över vanliga byxorna på kalla dagar, och kan även agera som "enda plagg" på soliga spring riding-dagar..

notera att jag är 187 och har kört ett par set knäböj i mina dagar, these pants are huge..

KÖP KÖP KÖP
http://www.dance-shop.no/shop/produkter/danseklaer/ufo_bukser/ufo_wind_pant_herre_80018

xxl för stort?
Ad4mtr4pp sa:
för stort?.. ne, de går inte ;)
men idiot. han skrev inlägget för typ 9 månader sen. tror du inte han köpt kläder än eller!??! han hade fan hunnit föda ett barn på den tiden.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp