T
tobski
Guest
Y
Y
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte, jag åkte där 5 år i rad och är fortfarande exalterad över hur bra Nuolja är. ;-)robinrobin sa:ja det beror väl på... om det nu mot förmodan skulle komma mer snö där än i riksgränsen så kanske man skulle överväga att åka på nuolja just vecka 12 istället för i riksgränsen. Och du lär ju inte bli överdrivet exalterad över att åka på nuolja i en vecka i sträck.
Jag håller med även om jag inte åkt 5 säsonger så tycker jag noulja är grymt! även om liftkortspriserna sprungit iväg litecentralbyrakraten sa:Varför inte, jag åkte där 5 år i rad och är fortfarande exalterad över hur bra Nuolja är. ;-)robinrobin sa:ja det beror väl på... om det nu mot förmodan skulle komma mer snö där än i riksgränsen så kanske man skulle överväga att åka på nuolja just vecka 12 istället för i riksgränsen. Och du lär ju inte bli överdrivet exalterad över att åka på nuolja i en vecka i sträck.
Den vintern jag höll till där var det bara stängt pga kyla en dag.vougga sa:räkna med kyla, de e lappmarker vi snackar om o inge jävla härjedalsfjäll...