Ytterligare ett tankespel

• Trådstartare Trådstartare MattiasSt
  • Start datum Start datum
jag har fyllt den gråa/vita och röda men inte blåa och bruna. Den gråa fyllde jag typ genom att trycka på den som satan:P

de funka ju, det andra ä bakom skåpet, men hur kommer man åt mynten? ja bör nog göra mig av med det ja har först kanske.. men hur?

Ingen som kan ta allt i lite årdning?

btw ska man ha 2 batterier till fjärrkontrollen? ja tog det ena under boken men den funkar endå inte

du tar knappen från tvn å trycker på vattnet.. de andra batteriet ligger i skåpet, telefonen ä i en låda i samma skåp

men du sa ju att batteriet till fjärren låg där eller ligger de där galjen låg?

klicka på det grå i lådan över tv:n sen kan man öppna den, där finns det mynt som man ska ge till låssnubben under dörren...

vad ska man göra för att fylla den grå eller ja råkade klicka på den ganska många gånger så den vart vit.. men hur ska man fylla den?

det mynt som ni redan har måste ni ge till snubben innan ni tar upp mynten i lådan

hur ska man få upp den understa lådan? ja har tagit de trasiga myntet ur lådan så de vart en nuckel men de var för mjukt :/

stenman: bruna fyller du med smuts som finns bakom garderoben, vita klickar du bara på massa gånger, ta en knapp från tvn och fyll med vatten som droppar på baksidan av garderoben sedan kan du fylla blåa med det

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp