zell am see - vill du folja med?

cissiochfridha

Ny medlem
Jag e en 22 ar gammal tjej fran skane som e sugen pa att dra ner till alperna (kanske zell am see) efter nyar for att bli grym pa brada, traffa skona manniskor o festa! Jobba maste jag oxa men det kan det vara vart! Nagon som vill henka??

hej!
jag funderar jælv på att åka ner men funderar mer på saalbach granbyn før dær ær det lættare att få jobb och det ær næra så åkningen kan man få ændå.
Men har visst jag kan ændra mig zell ær bra de också.
hur mkt bræda har du åkt sen innan

Tja, sag att du precis skrev! Sa det e lattare att fa jobb i saalbach, det later ju nice. Har varit dar en gang nar jag var yngre sa jag minns att jag gillade byn. Sitter skidsystemet ihop med zell am see el har jag fel for mig? Har inte akt sa mkt brada, sasongade i st anton forra aret - mestadels pa skidor - men testade brada sista veckan typ, och alskade det! Har du gjort manga sasonger??

vad jag har hørt så ær det lætare att få jobb men rykten kan alltid va fel.
de sitter inte ihop men med en gammal bil kommer man till zell ganska fort.

har gjort två skisæsonger och sex sommarsæsonger på olika orter så en del har jag hunnit med.

hej, såg att ni hade planer på saalbach. vet att de söker folk i byn på bobbys, underbar och även spitzbar. ska själv ner men jobbar i skidskola. vi ses

tjo! jag e en tjej som funderar på att åka ner till zell am see. Är den enda i kompisgänget som lämnar sverige iår så jag vill mer än gärna hitta lite glatt folk att åka med. Åker både bräda och skidor, tackar inte nej till en öl eller två(sju) och planerar att försöka hitta något jobb medan jag är där..hör av dej om du e sugen..bolla idéer kanske. /tess

Hej,
Vad kul att du funderar på att åka till Zell am See. Jag ska själv ner med några kompisar och min pojkvän. Har du hittat något jobb ännu? Ses där nere! /Felicia

Tillbaka
Topp