Skibum som vill passa barn i Zell am See?

Hej!

Vi är en familj som ska spendera januari-mars/första veckorna i april i Zell am See. Vi har två barn och vi söker därför barnpassning både dag- och kvällstid då och då under den här perioden så att vi föräldrar får åkt lite skidor/ gått på restaurang etc 🙃

Ska du göra säsong i Zell am See eller i närområdet och vill extraknäcka som barnvakt? Hör gärna av dig här i så fall!

Med vänlig hälsning Therese och Gustaf

Senast ändrad:
Tjena. jag kan tänka mig att ta hand om ungjäveln. Vad pröjsar du? Förstår att man inte vill umgås med sina egna barn. Särskilt när dom är så små så att dom inte kan klara sig själv. Kan inte lova att sköta om ungarna om det dumpar tho, utan då kanske jag lämnar över ungarna till nån löst bekant, eller sätter dom i en park. Hoppas det är ok.

Senast ändrad:
Tjena. jag kan tänka mig att ta hand om ungjäveln. Vad pröjsar du? Förstår att man inte vill umgås med sina egna barn. Särskilt när dom är så små så att dom inte kan klara sig själv. Kan inte lova att sköta om ungarna om det dumpar tho, utan då kanske jag lämnar över ungarna till nån löst bekant, eller sätter dom i en park. Hoppas det är ok.
Hej John! Du verkar ju vara en trevlig kille så du kanske har en reko kompis som kan passa vår andra unge? Som du kanske såg när du bestämde dig för att svara mig så har vi två barn.

En Germknödel och en Weizen per tillfälle? Har vi en deal?

Snödjup

Tillbaka
Topp