M mmmod Medlem 2019-08-09 Tech-inserts till Tecnica Cochise #1 Jag har ett par Cochise från 2016 som saknar tech-inserts. Behöver tips på ställe som kan få tag i utbytessulor som har det!
Jag har ett par Cochise från 2016 som saknar tech-inserts. Behöver tips på ställe som kan få tag i utbytessulor som har det!
M mmmod Medlem 2019-08-10 Tech-inserts till Tecnica Cochise #3 Tackar @carlingemarsson, bra hittat! Men WHOA, de var dyrare än jag hade tänkt mig. Kanske bättre att köpa nya pjuck istället.
Tackar @carlingemarsson, bra hittat! Men WHOA, de var dyrare än jag hade tänkt mig. Kanske bättre att köpa nya pjuck istället.
Pillard Aktiv medlem 2019-08-12 Tech-inserts till Tecnica Cochise #4 mmmod sa: Kanske bättre att köpa nya pjuck istället. Klicka för att se resterande... Det beror väl på hur bra de där passar och hur svårt du brukar ha att få pjäxor att sitta bra
mmmod sa: Kanske bättre att köpa nya pjuck istället. Klicka för att se resterande... Det beror väl på hur bra de där passar och hur svårt du brukar ha att få pjäxor att sitta bra