Bucket List Val Thorens

djundje

Medlem
Bucket List Val Thorens
Hej gott folk, hoppas allt är bra med er!
Har precis bokat en resa till Val Thorens, vilket blir första gången där för mig :D
Därför tänkte jag starta en tråd där folk skriver grejer de tycker man borde uppleva, kan va allt ifrån afterski, restauranger, puber, pister/offpist, öl sorter osv... osv.. Allt ni kan komma på som gjorde eran resa perfekt!

Ha en fortsatt bra dag, tack för mig!

Bucket List Val Thorens
Åket Lac du Lou, lunch i Courchevel 1850, Middag på La Maison Blanche eller tango. Klubba på Snesko eller Malaysia, afterski på La Folie douce. Matmarknaden i stan.

Bucket List Val Thorens
Från toppen ner till Orelle är riktigt fint när det finns snö ända ner. Super Mario-åket i Meribell och skogen vid Luze. Lac du lou (alltså baksidan av La masse) som ovan nämnt samt Lac noir "till höger" om La masse. Är väl de åk jag kommer på på rak arm som är riktiga pärlor. Annars vid dump finns det hur mycket som helst att åka på. Ha så kul!

Senast ändrad:
Bucket List Val Thorens
Från toppen ner till Orelle är riktigt fint när det finns snö ända ner. Super Mario-åket i Meribell och skogen vid Luze. Lac du lou (alltså baksidan av La masse) som ovan nämnt samt Lac noir "till höger" om La masse. Är väl de åk jag kommer på på rak arm som är riktiga pärlor. Annars vid dump finns det hur mycket som helst att åka på. Ha så kul!
Tack! De ska jag :D

Bucket List Val Thorens
Afterski på snesko! och La folie självfallet.
Om ni har tid och köper kort till alla tre dalarna skulle jag föreslå en hel dag att åka från Val thorens till corchevel och tillbaka, sjukt fint att också komma ner lägre och se lite träd. Med massa bra åkning!
Maten på La maison är sjukt god skulle verkligen rekommendera, även testa restaurang Tango som är ägt av skandinaviska Langley :)

Bucket List Val Thorens
Afterski på snesko! och La folie självfallet.
Om ni har tid och köper kort till alla tre dalarna skulle jag föreslå en hel dag att åka från Val thorens till corchevel och tillbaka, sjukt fint att också komma ner lägre och se lite träd. Med massa bra åkning!
Maten på La maison är sjukt god skulle verkligen rekommendera, även testa restaurang Tango som är ägt av skandinaviska Langley :)
Tack så mycket!!

Tillbaka
Topp