sockerbiten2
Medlem
Topptur nu i december
Vart finns snön och vart kan man topptura i detta dystra slut av 2020? Suget är stort och skidorna vallade! Helst mellan Sveg och Storlien med omkrets! 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, verkar så! Inga andra toppar som har mer snö?Det är ett väldans spring upp på Åreskutan nu...(helt ok åkning om man inte är ängslig över belagen![]()
Jag var upp där för några veckor sedan och det lutar åt fler besök nu under jul! Tänkte även börja kolla in Getis, någon som har koll på snöläget runt Snasahögarna?Ja, verkar så! Inga andra toppar som har mer snö?
Jag var upp där för några veckor sedan och det lutar åt fler besök nu under jul! Tänkte även börja kolla in Getis, någon som har koll på snöläget runt Snasahögarna?
Ah, tack för tips! Trodde att dom kanske fortfarande hade den öppen. Blir att ta med Åsneslaggen och ta mina Soul7 på släp en bit!Tänk på att man behöver gå från bommen om man ska dit nu, den öppnar först 1 februari 2021 enligt Trafikverket.
Håller med! Åkte på Mosjön i samma veva där för två veckor sedan. Grymt fint, isen sjöng!den som vill ha fin åkning i Jämtland nu, får ta på sig långfärdsskridskorna istället.
Riktigt fina isar på en del sjöar just nu![]()