Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vissa gillar att åka skidor i sorbet också. Jag åker då offpist om det finns tillräckligt med snö bara. Det blir rätt mycket plogande folk strax innan kl. 11 i backen som bilden visar, men det måste bero på att det är så få backar öppna. ❄Sorbet är finfint på bräda om bra väder.
Långa köer?Vissa gillar att åka skidor i sorbet också. Jag åker då offpist om det finns tillräckligt med snö bara. Det blir rätt mycket plogande folk strax innan kl. 11 i backen som bilden visar, men det måste bero på att det är så få backar öppna. ❄⛷ Du får gärna köra bräda på eftermiddagen
![]()
Kommer åka bräda hela dagen nästa helg i Kungs.Vissa gillar att åka skidor i sorbet också. Jag åker då offpist om det finns tillräckligt med snö bara. Det blir rätt mycket plogande folk strax innan kl. 11 i backen som bilden visar, men det måste bero på att det är så få backar öppna. ❄⛷ Du får gärna köra bräda på eftermiddagen
![]()
Liftköerna är inte något problem eftersom liftarna har större kapacitet än backarna just nu.Långa köer?
Hoppas de kan öppna fler backar tills dess så att alla får plats att åka. Jag åker någon annanstans då.Kommer åka bräda hela dagen nästa helg i Kungs.
De plockade ner den för ett tag sen men verkar ha byggt upp igen. Om den är hel vet jag dock inte.Brukar ta några dagsturer till Romme per säsong men tänkte prova Kungsberget för första gången på torsdag ( min 13-åring tycker att Rommes park "suger" ).
Finns det någe park klar nu eller hur ser det ut, de skriver ju även att de räknar med att öppna upp lite nya backar/liftar på torsdag...
Vad tror ni som är/varit där senaste tiden om det ?
Jag har lite dålig koll på hur parken brukar se ut, det som fanns var två linjer med boxar och rails. Dock inga hopp, förutom det som finns till Big Air bagen.Finns det någon park öppen?![]()