Philip Andersson
Medlem
Hur kan man få en skidlärarutbildning på billigast sätt??
Tjena!! jag är en kille som är sugen på att dra och jobba som skidlärare nu efter studenten alltså säsongen 21/22. Jag har läst lite på nätet och det verkar väldigt dyrt att ta dessa utbildningar men har även läst att man kan få vissa rabatter. Är det någon som vill dela med sig av sina erfarenheter skulle det vara Guld värt.
Skulle även gärna ta emot tips på ställen i Sverige att säsonga i då jag vill jobba som skidlärare och få det så kallade säsongslivet med andra säsongare. Jag vill alltså bara göra något galet kul nu efter studenten och tror att detta skulle passa mig som handen i handsken. Har du något intressant att skriva tveka inte, allt är Guld värt.

Skulle även gärna ta emot tips på ställen i Sverige att säsonga i då jag vill jobba som skidlärare och få det så kallade säsongslivet med andra säsongare. Jag vill alltså bara göra något galet kul nu efter studenten och tror att detta skulle passa mig som handen i handsken. Har du något intressant att skriva tveka inte, allt är Guld värt.