Små dampjäxor 22.0
Jag eller rättare sagt min fru är på jakt efter ett par pjäxor. Vi har dock ett problem, hon har storlek 35 / 220 och utbudet är otroligt begränsat.
Vad har tidigare köp ett par pjäxor på erkänt duktig butik i Göteborg, ett dåligt köp.
Det blev ett par Junior pjäxor, vilket resulterade många spenderade timmar i pjäxbutiker på diverse skidorter för att försöka anpassa dessa. Dom blev aldrig bra.
Hon har dessutom ett vackert med högt fotvalv.
Jag har en vision att en vacker dag gå på topptur tillsammans. Vilket begränsar ytterligare.
Lutar åt att beställa på nätet då inga butiker har små pjäxor hemma, men det är problem även där.
Sport-Conrad har exempelvis enbart bara 1 par pjäxor i storlek 220, med 110 flex dessutom. Lite väl mycket tänker jag för någon som precis börjat dra svartabackar.
Efter nätköp får vi gå och anpassa pjäxorna i en butik är min tanke.
Har någon erfarenhet att köpa små pjäxor?
Vilka fler nätbutiker finns det?
Är 110 flex för mycket för tjej under 50kg som precis börjat köra svart.
Mathias
Vad har tidigare köp ett par pjäxor på erkänt duktig butik i Göteborg, ett dåligt köp.
Det blev ett par Junior pjäxor, vilket resulterade många spenderade timmar i pjäxbutiker på diverse skidorter för att försöka anpassa dessa. Dom blev aldrig bra.
Hon har dessutom ett vackert med högt fotvalv.
Jag har en vision att en vacker dag gå på topptur tillsammans. Vilket begränsar ytterligare.
Lutar åt att beställa på nätet då inga butiker har små pjäxor hemma, men det är problem även där.
Sport-Conrad har exempelvis enbart bara 1 par pjäxor i storlek 220, med 110 flex dessutom. Lite väl mycket tänker jag för någon som precis börjat dra svartabackar.
Efter nätköp får vi gå och anpassa pjäxorna i en butik är min tanke.
Har någon erfarenhet att köpa små pjäxor?
Vilka fler nätbutiker finns det?
Är 110 flex för mycket för tjej under 50kg som precis börjat köra svart.
Mathias