Starcommander
Medlem
Black Crows Atris 2023
Hej, nån som har koll på vad BC gjort med Atris till nästa år? Tydligen 105 breda i nya längder och annan konstruktion....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nope, inte än. Men För Nikolai Schirmer verkar det går branågon som har fått några fallhöjdsmeter med dessa och kan skriva ett par rader?
/C
Nope, inte än. Men För Nikolai Schirmer verkar det går bra
Ska prova mina imorgonnågon som har fått några fallhöjdsmeter med dessa och kan skriva ett par rader?
/C
nya lagg, fasiken så kul!! grattisSka prova mina imorgon![]()
Har vi ett utlåtande?nya lagg, fasiken så kul!! grattis
My god vad hans fotograf var sur på honom i senaste filmen. Han lever på gränsen den killen.Nope, inte än. Men För Nikolai Schirmer verkar det går bra
Ja, han är lite lite övertaggad emellanåt. Det hörs på hans röst. Som ett barn på julaftonMy god vad hans fotograf var sur på honom i senaste filmen. Han lever på gränsen den killen.![]()
Vågar man be om ett första utlåtande?Ska prova mina imorgon![]()
eller hurMy god vad hans fotograf var sur på honom i senaste filmen. Han lever på gränsen den killen.![]()
Sry, missade att svara härVågar man be om ett första utlåtande?![]()
Trist med en strulande fot.Sry, missade att svara här
Jag har tyvärr inte kunnat köra fullt ut pga en fot som har strulat.
Har suktat efter dessa skidor länge men har faktiskt aldrig provat dom innan så det var lite som att köpa grisen i säcken.
Men efter en vecka så måste jag säga att jag är väldigt nöjd med vad jag kunde prestera.
Tycker att det var lagom "pop" i dom, kunde stå på bra nerför med dom. Var lite rädd att dom skulle vara "fladdriga" men dom passade mig riktigt bra![]()