Black Crows Atris 2023

Black Crows Atris 2023
Vad jag läst så har dom gjort liknande saker som på Anima. Flyttat ut bredaste punkterna längre mot spetsarna för att få mer stabilitet på kant. Lite lägre rocker. Lite smalare midja. Lite hårdare flex.

Black Crows Atris 2023
Jag gissar att alla måste göra förändringar för fortsätta vara aktuella och vara med på tester osv.

Blister verkar uppfatta det som att BC försökt förbättra pistegenskaperna utan att tappa puder egenskaper. Överlag upplever inte dom så stora skillnader mot föregångaren.

Black Crows Atris 2023
Vågar man be om ett första utlåtande? :)🙏
Sry, missade att svara här :)

Jag har tyvärr inte kunnat köra fullt ut pga en fot som har strulat.
Har suktat efter dessa skidor länge men har faktiskt aldrig provat dom innan så det var lite som att köpa grisen i säcken.
Men efter en vecka så måste jag säga att jag är väldigt nöjd med vad jag kunde prestera.
Tycker att det var lagom "pop" i dom, kunde stå på bra nerför med dom. Var lite rädd att dom skulle vara "fladdriga" men dom passade mig riktigt bra :)

Black Crows Atris 2023
Sry, missade att svara här :)

Jag har tyvärr inte kunnat köra fullt ut pga en fot som har strulat.
Har suktat efter dessa skidor länge men har faktiskt aldrig provat dom innan så det var lite som att köpa grisen i säcken.
Men efter en vecka så måste jag säga att jag är väldigt nöjd med vad jag kunde prestera.
Tycker att det var lagom "pop" i dom, kunde stå på bra nerför med dom. Var lite rädd att dom skulle vara "fladdriga" men dom passade mig riktigt bra :)
Trist med en strulande fot.

Jag har i nio fall av tio eller till och med fler gånger köpt skidor som grisen i säcken, så även nu https://www.freeride.se/forum/threads/en-vilsen-smabarnspappa-koeper-nya-skidor.152445/

Snödjup

Tillbaka
Topp