[Artikel] En cykelskeptikers bekännelser

Redaktionen

Aktiv medlem
Kungsberget_bike6-2000x1333-1-1000x667.jpg

Mannen bakom den virala succén och tillika krönikan "Inför skatt på MTB" är tillbaka och följer upp den beryktade texten från 2017.

Läs hela artikeln:

Välkommen Gustav! Hojta om du är i krokarna så tar vi en tur på grusvägar eller utförs i skogen.

Som cyklingänka skulle jag även rekomendera att du söker efter nån Hermodskurs i cykelmekanik. Cykeljäveln är ju alltid sönder och behöver ständig dagvård, inte sällan med stöd från valfri tyskbaserad webshop.
Hear hear! Största problemt helt klart att det enda som finns på lager i valfri svensk cykelshop är prylar till navväxlade city-bikes. 🙈
Var är cyklistens svar på Alpingaraget!?!

Hear hear! Största problemt helt klart att det enda som finns på lager i valfri svensk cykelshop är prylar till navväxlade city-bikes. 🙈
Var är cyklistens svar på Alpingaraget!?!
Nu vet jag inte vart du bor men i Göteborg har du mtbstore, trek och bikefix på bara en gata - det finns fler.

Som cyklingänka skulle jag även rekomendera att du söker efter nån Hermodskurs i cykelmekanik. Cykeljäveln är ju alltid sönder och behöver ständig dagvård, inte sällan med stöd från valfri tyskbaserad webshop.
Mycket youtube blir det!

You were the chosen one!
It was said that you would destroy the Bikes, not join them!
Bring balance to the Instagram... not leave it in darkness!

Tillbaka
Topp