Säsonga i Trysil

Lollo123

Medlem
Säsonga i Trysil
Hejsan!
Jag ska säsonga som liftvärd i Trysil denna vinter. Ska bli superkul, inser dock att jag har väldigt lite information om praktiska saker. Någon som har säsongat i Trysil tidigare och skulle vilja dela med sig av lite praktisk information om exempelvis hur boendet ser ut (skistars personalboende alltså), hur en arbetsdag eller ett schema ser ut, hur mycket i veckan man jobbar, har man någon samlad ledighet, osv.
Jag är intresserad av allt ni vet :)

Säsonga i Trysil
Hej! Jag ska också jobba säsongen i Trysil! Det är första gången för mig också, så jag har inte heller riktigt koll på hur det fungerar 🙃 har du fått någon mer information? Och boende?

Jag åker upp själv och har försökt hitta någon tråd eller grupp med fler som ska säsonga i Trysil, men det var himla svårt att hitta - detta var typ det enda ahaha
Om någon känner till någon grupp eller tråd får ni gärna dela med er om det :)

Säsonga i Trysil
Hej! Jag ska också jobba säsongen i Trysil! Det är första gången för mig också, så jag har inte heller riktigt koll på hur det fungerar 🙃 har du fått någon mer information? Och boende?

Jag åker upp själv och har försökt hitta någon tråd eller grupp med fler som ska säsonga i Trysil, men det var himla svårt att hitta - detta var typ det enda ahaha
Om någon känner till någon grupp eller tråd får ni gärna dela med er om det :)
Kul! Vad ska du jobba som?
Nej, jag har inte fått så mycket mer info än, men vi ska ha nått informations möte snart över video, hoppas man får reda på lite mer då 😀

Har du hört nått mer?

Jag har också försökt hitta nån grupp men utan resultat…😅

Säsonga i Trysil
Kul! Vad ska du jobba som?
Nej, jag har inte fått så mycket mer info än, men vi ska ha nått informations möte snart över video, hoppas man får reda på lite mer då 😀

Har du hört nått mer?

Jag har också försökt hitta nån grupp men utan resultat…😅
Jag ska jobba som diskare på Radisson Blu :)

Jag har bara fått information på meil, och vad jag vet så ska jag inte vara med på något videosamtal eller så heller..

Personalboende har jag, på trysilfjellet leilighetshotell

Eh ja, jag har nog inte fått så mycket mer information än så ahahah 😅 men jag har fått information om att jag ska få mer information denna veckan, men det har jag inte fått än

Säsonga i Trysil
Jag ska jobba som diskare på Radisson Blu :)

Jag har bara fått information på meil, och vad jag vet så ska jag inte vara med på något videosamtal eller så heller..

Personalboende har jag, på trysilfjellet leilighetshotell

Eh ja, jag har nog inte fått så mycket mer information än så ahahah 😅 men jag har fått information om att jag ska få mer information denna veckan, men det har jag inte fått än
Hej!
Jag ska också säsonga i Trysil för första gången, men inte fått så mycket information.

När fick du reda på vart du skulle bo?
Har mailat och frågat om mer information om boendet men i princip bara fått som svar att det kommer mer information under nästa vecka…😅

När jobbar ni er första dag?

Säsonga i Trysil
Hej!
Jag ska också säsonga i Trysil för första gången, men inte fått så mycket information.

När fick du reda på vart du skulle bo?
Har mailat och frågat om mer information om boendet men i princip bara fått som svar att det kommer mer information under nästa vecka…😅

När jobbar ni er första dag?
Kul! Vad ska du jobba med?😀

Jag fick reda på boende idag. Samt lite mer info om jobbet. Inte supermycket men ändå så man har lite koll.
Jag börjar första veckan i december. Du då?😊

Säsonga i Trysil
Kul! Vad ska du jobba med?😀

Jag fick reda på boende idag. Samt lite mer info om jobbet. Inte supermycket men ändå så man har lite koll.
Jag börjar första veckan i december. Du då?😊
Skönt att du fått koll på boendet och lite om jobbet! Ska du dela rum med någon eller kommer du att bo själv? 🤩

Jag ska jobba i receptionen på Radisson Blu & Skistar Lodge, börjar 27 november☺️

Säsonga i Trysil
Skönt att du fått koll på boendet och lite om jobbet! Ska du dela rum med någon eller kommer du att bo själv? 🤩

Jag ska jobba i receptionen på Radisson Blu & Skistar Lodge, börjar 27 november☺️
Jag fick faktiskt reda på mitt boende för ett tag sedan. Jag blev kontaktad om min anställning innan anställningsperioden stängde och fick redan då reda på att boende var löst och timlön o så typ. Men det var nog förra veckan jag fick redan på vart det var.

Jag jobbar också på Radisson blu och skistar lodge!! :))

Säsonga i Trysil
Jag fick faktiskt reda på mitt boende för ett tag sedan. Jag blev kontaktad om min anställning innan anställningsperioden stängde och fick redan då reda på att boende var löst och timlön o så typ. Men det var nog förra veckan jag fick redan på vart det var.

Jag jobbar också på Radisson blu och skistar lodge!! :))
Härligt!! Roligt att vi jobbar på samma ställen🤩

Säsonga i Trysil
Hej igen! Bara jag som börjar bli riktigt spänd nu 😅 snart bär det aaaav!!

Jag tänkte fråga er, om ni också var anställda genom skistar, har ni fått era jobbscheman än? Och har ni fått inloggningsuppgifter till skistar hub? För det har inte jag…

Säsonga i Trysil
Tolkar det som allt öppet from imorgon?
Hur kom du till den tolkningen?

LIFTAR​

SKIDOMRÅDELIFTÖPPET
TuristsenteretFjellekspressen (T2), Eventyr (T6)2023-11-17 – 2024-04-21
HøyfjellssenteretToppekspressen (F2), Smotten (F10)2023-12-02 - 2023-12-03 (lör-sön)

PISTER​

SKIDOMRÅDEPISTÖPPET
Turistsenteret13, 15, Eventyr (21), 392023-11-17 – 2024-04-21
Turistsenteret65, 62, 192023-11-25 – 2024-04-21
Turistsenteret20 (blåparken), 25, 262023-12-02 - 2024-04-21
Høyfjellssenteret41, 43, 48, 532023-12-02 - 2024-04-21

Här ser du alla backar.
https://www.skistar.com/sv/vara-skidorter/trysil/vinter-i-trysil/Pistkartor/

Säsonga i Trysil

Hej jag funderar också på att säsonga i Trysil och vill jobba i receptionen på Radisson Blu, vart sökte du jobbet? Var det direkt via Radisson eller var det via en tredjepart?

Tillbaka
Topp