Efterlysning

EddyBaggio

Aktiv medlem
Efterlysning
Blocket
På ovan annons säljs ett par skidor jag inte kan hitta någon som helst info om på nätet. Säljaren har heller ingen info mer än att dom köpt dom på Intersport för 6-7 år sedan.

Är det någon här som har koll på dom?

Tack på förhand :)

Efterlysning
Jag skulle gissa att de är äldre än så. Kan möjligen heta i.speed och i så fall en ganska avancerad pistskida.

Efterlysning
Jag skulle gissa att de är äldre än så. Kan möjligen heta i.speed och i så fall en ganska avancerad pistskida.
Det där er säkert billig looalike modell som endast fått grafik för att efterlikna sin dyrare bättre kusiner ur Super Shape serien.
Rostiga och jäkligt, jag skulle inte kosta på ett liftkort och åka på nått sådant.

Efterlysning
Frågan är vad du vill veta ?
Ca 10 år gammal pistskida som troligtvis är värd 300pix, men inte mycket mer
Brukar finnas gott om likande på återvinningsstationerna (återbrukshörnan)
Nä alltså jag var mest intresserad om det var någon som hade sett den innan iom att jag inte lyckades googla fram något alls. Kunde ju varit någon form av plagiat eller liknande :) den var ju i risigt skick men det hade ju kunnat dyka upp samma modell fast i gott skick och då är ju 10 år inte så farligt ☺️

Efterlysning
Nu blev det riktigt intressant! Antingen köpte någon dessa skidor för 300 kr och försöker nu göra sig en rejäl hacka genom att sälja dem för hisnande 500!

Eller är det förra säljarens make som tror sig kunna göra en bättre vinst på samma familjeklenoder?
Eller är det BITen själv som ligger bakom alltihop? 😉

Mysteriet i Hörby!

1706312467767.png

Efterlysning
Finns inget mysterium, hade ingen bra bild när jag efterlyste info om skidorna men hittade annonsen :) det är två par skidor. Den ena är ju en annons från en i Malmö och det paret i Hörby är ett annat :) fanns en annons för ett tag sedan från en man i Kungsbacka som ville sälja samma typ av skidor för 1500 kr….Blocket är Blocket, gäller att vara på tå :)

Efterlysning
Nu blev det riktigt intressant! Antingen köpte någon dessa skidor för 300 kr och försöker nu göra sig en rejäl hacka genom att sälja dem för hisnande 500!

Eller är det förra säljarens make som tror sig kunna göra en bättre vinst på samma familjeklenoder?
Eller är det BITen själv som ligger bakom alltihop? 😉

Mysteriet i Hörby!

Visa bilaga 29754
Haha, det är ju inte ens samma längd på skidorna i de 2 annonserna.

Tillbaka
Topp