Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja okey, ja för det enda man hittar är ju Supershape i.speed och dom ser ut inte ut på det viset.Jag skulle gissa att de är äldre än så. Kan möjligen heta i.speed och i så fall en ganska avancerad pistskida.
Förmodligen Intersports egna modell och därför får du inget bra info.Blocket
På ovan annons säljs ett par skidor jag inte kan hitta någon som helst info om på nätet. Säljaren har heller ingen info mer än att dom köpt dom på Intersport för 6-7 år sedan.
Är det någon här som har koll på dom?
Tack på förhand![]()
Okey, så pass. Tack för det. Kanske får kolla med någon välsorterad Intersport-butik då om dom kan ha någon info.Förmodligen Intersports egna modell och därför får du inget bra info.
Det brukar vara bästa sättet. Oftast får de stora kedjorna skidor gjorda till sig som inte finns på andra ställen.Okey, så pass. Tack för det. Kanske får kolla med någon välsorterad Intersport-butik då om dom kan ha någon info.
Det där er säkert billig looalike modell som endast fått grafik för att efterlikna sin dyrare bättre kusiner ur Super Shape serien.Jag skulle gissa att de är äldre än så. Kan möjligen heta i.speed och i så fall en ganska avancerad pistskida.
Nä alltså jag var mest intresserad om det var någon som hade sett den innan iom att jag inte lyckades googla fram något alls. Kunde ju varit någon form av plagiat eller liknandeFrågan är vad du vill veta ?
Ca 10 år gammal pistskida som troligtvis är värd 300pix, men inte mycket mer
Brukar finnas gott om likande på återvinningsstationerna (återbrukshörnan)
Haha, det är ju inte ens samma längd på skidorna i de 2 annonserna.Nu blev det riktigt intressant! Antingen köpte någon dessa skidor för 300 kr och försöker nu göra sig en rejäl hacka genom att sälja dem för hisnande 500!
Eller är det förra säljarens make som tror sig kunna göra en bättre vinst på samma familjeklenoder?
Eller är det BITen själv som ligger bakom alltihop?
Mysteriet i Hörby!
Visa bilaga 29754