Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tack för tipset!Rätt bra pris på shift (110)
Om man nu inte vill betala 4500 för den på K&S![]()
Alpintillbehör - Stadium.se
Här finns massvis av smidiga tillbehör för alpin skidåkning som gör din åkupplevelse lite roligare och bättre. Till exempel kan du hitta en stötskyddad GoPro-kamera med tillbehör för att filma din eller dina vänners åkning eller tävling. Men vi har även skwww.stadium.se
![]()
På Slaos Köp &sälj sida kan man hitta begagnade prylar för att dra igång en komplett skidanläggningNån som har en backe hemma? Och ”balls of steel”?
![]()
Pomalift, teleskop ca 200m
Pris: 55000 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Skidanläggningar på Tradera.www.tradera.com
BelzebubBelzebub(Skistar) har 50%
Nitro Squash 153
![]()
Kläder & utrustning för fjället | SkiStarshop.com
Se vårt breda sortiment på kläder och utrustning för fjällsport! Här hittar du allt från skidor, snowboards, goggles, skidkläder, hjälmar och massa annat gott för din fjällvistelse. Bli medlem och ta del av fina erbjudanden och rabatter.www.skistar.com
Burton FT Straight Chuter Split 158 och 162.
![]()
Köp Burton FT Straight Chuter Split - No Color | Skistarshop
FT Straight Chuter Split - No Color från Burton Se fler Splitboards hos Skistarshopwww.skistar.com
de där korta har se haft på rea länge. så du missade inte ”precis” de längre varianternaRiktigt bra priser på några skidor, hade nog slagit till på Bent Chetler 100 om längre hade funnits kvar.
Vill man ha lite mer än bara flyg, i det här fallet även transfer, boende, halvpension och liftkort, är det här nog svårslaget.1500 kr för Flyg Arlanda- Innsbruck 2-9 mars.
Endast flyg
www.nortlander.se
Fanimig svårslaget! (och vilken prognos)
Nu har jag knipit 3 av de lediga platserna på flyget. ca 50 platser kvar (igår)
Vi kanske ses på flyget?
Inte en susning, har inte riktigt haft koll på charterresorna tidigare.Någon som fattar varför det blivit så otroligt billiga sista-minuten-platser just i år? Är det kanske att Nortlander råkat ”förköpa sig” på flygstolar och boenden som de nu måste kränga vidare? Eller är det ofta så här?
Northlander har själva sagt i sin marknadsföring: "hjälp oss, vi har råkat köpa för många flygstolar" (även STS har haft låga priser)Någon som fattar varför det blivit så otroligt billiga sista-minuten-platser just i år? Är det kanske att Nortlander råkat ”förköpa sig” på flygstolar och boenden som de nu måste kränga vidare? Eller är det ofta så här?
Instämmer. Vet du eller nån annan hur breda skidor 95mm bromsar passar?Tycker detta är en bra deal, klickade precis hem ett par.
Alpinbindningar - udenssport.se
Här kan du köpa vanliga bindningar till dina alpinskidor. Om du köper en skida och bindning från oss ingår alltid fri montering.udenssport.se
Antar att du monterar bindningarna själv? (Sport Bittl….)kunde inte hålla köpfingret i styr:
det blev ett par Ogso Schwartztor till 74% rabatt med ett par Shift för 275 och hudar för 79
Nu kan man börja drömma om djupa dagar i Sogndal och Stranda...
Ja shift-bindningarnas tådelar ser ju litet ut som en traditionell häldel, och så ska de stackars sport-bittlarna montera dem på ett par skidor som i princip har twintip. Många varianter att beakta, och sen det där med sidled...Antar att du monterar bindningarna själv? (Sport Bittl….)
Uuurk…. make me ”un-think” that picture out of my head……. så ska jag montera en bred skistopper djupt i en lämplig kroppsdel på ansvarig snubbe i deras kundtjänst. Snett.
Ett magnifikt inköp Mr Brallo, grattis!kunde inte hålla köpfingret i styr:
det blev ett par Ogso Schwartztor till 74% rabatt med ett par Shift för 275 och hudar för 79
Nu kan man börja drömma om djupa dagar i Sogndal och Stranda...
….. eller så är du ”ball-ögd”.Och lyssna inte på de gravt avundsjuka raps-älskarna (), har fått flera bindningar monterade av Sport-Bittl utan problem. Men jag kanske är den lyckosamme?
![]()
Ett magnifikt inköp Mr Brallo, grattis!
Och lyssna inte på de gravt avundsjuka raps-älskarna (), har fått flera bindningar monterade av Sport-Bittl utan problem. Men jag kanske är den lyckosamme?
Nåväl, skidorna ger ju garanterad glädje i valfri backe i alla fall. Enjoy!
Intressant, dyker upp många liknande ord såsom skelögd, vindögd, vindtyrig och pitt-ögd...….. eller så är du ”ball-ögd”.
Konsultera Skånska Akademiens Ordlista vid behov.![]()
Och lyssna inte på de gravt avundsjuka raps-älskarna (), har fått flera bindningar monterade av Sport-Bittl utan problem. Men jag kanske är den lyckosamme?
![]()
På fruns 102’or går det finfint, men på ett par med 106 så skaver de. Så typ 105 och neråt skulle jag säga. Har bänt ut ett par också, det går ju hyfsat utan att själva stoppfunktionen påverkas. Dock fäller de inte in sig lika tight när pjäxan är i, samt att de inte blir så precisa när man slår ihop skidorna när man bär dem. Jag tycker de är svårare att bända än andra modeller och fabrikat.Instämmer. Vet du eller nån annan hur breda skidor 95mm bromsar passar?
Vad tror du/ni om Ogsos smalare modeller, letar en skida runt 90 i midja och priserna som Sport bittle har på Ogso underlättar ju motiveringen för ytterligare ett par skidor. Lutar i så fall åt Danaïdes 90 eller Whymper 80Ett magnifikt inköp Mr Brallo, grattis!
Nåväl, skidorna ger ju garanterad glädje i valfri backe i alla fall. Enjoy!
Jag passade på att köpa in mig på ett par Thor 90 i längsta modellen, dvs 192 cm. Dem blir då 100 i midjan.Vad tror du/ni om Ogsos smalare modeller, letar en skida runt 90 i midja och priserna som Sport bittle har på Ogso underlättar ju motiveringen för ytterligare ett par skidor. Lutar i så fall åt Danaïdes 90 eller Whymper 80
Verkar det vara bra kvalitet? Ser ju onekligen ut på pappret som de har tänk till.
Köpte själv 4 par på reanVad tror du/ni om Ogsos smalare modeller, letar en skida runt 90 i midja och priserna som Sport bittle har på Ogso underlättar ju motiveringen för ytterligare ett par skidor. Lutar i så fall åt Danaïdes 90 eller Whymper 80
Verkar det vara bra kvalitet? Ser ju onekligen ut på pappret som de har tänk till.
Kul att det kommer finnas fler Schwartztor i Jämtlandsskogarna (fick hem mina häromdagen).Fått hem Ogso Schwarztor 100 i 170 o 178 samt Couturier 100 i 162, känns bra. Kanske att de inte skalat kärnan tillräckligt på de kortare modellerna, alla är ganska styv ändå men lovar gott efter att ha klämt på dom, tror de passar Jämtlandsskog riktigt bra!