Frajjan1
Medlem
Säsonga I Alperna 24/25
Hej mitt namn är Ludvig, jag har bestämt mig för att göra nästa säsong i Alperna någonstans. Oklart vart än sålänge, Men lutar åt Chamonix, St Anton eller Val Thorens. Jag har inga vänner som vill eller har pengar att åka med så letar efter 2-3 som vill haka på mitt tåg. Tänker även så boendet blir billigare. Jag har tänkt lite på jobb vilka tider ska man jobba för att få så mycket av allting? Vill ha mycket skidåkning men även mycket afterski och party! Kanske är svårt att blanda de, om man ska jobba?
Vet att jag är ute i god tid, men tänker att det är väldigt många som är sugna på samma som jag!
Jag är en som älskar att åka skidor, främst är jag puderpundare, men inte dumt med lite pist heller för omväxlingens skull
Jag är en go gubbe från Göteborg, som är jävligt lätt att lära känna inte några större skrupler med att träffa nya människor! Jag är en allätare kan man säga, så skriv i tråden så ser vi till att göra nästa säsong till den bästa.
KBK
”Kör Bara Kör”
Vet att jag är ute i god tid, men tänker att det är väldigt många som är sugna på samma som jag!
Jag är en som älskar att åka skidor, främst är jag puderpundare, men inte dumt med lite pist heller för omväxlingens skull
Jag är en go gubbe från Göteborg, som är jävligt lätt att lära känna inte några större skrupler med att träffa nya människor! Jag är en allätare kan man säga, så skriv i tråden så ser vi till att göra nästa säsong till den bästa.
KBK
”Kör Bara Kör”