Snörapport åre?

-David-

Aktiv medlem
Snörapport åre?
Tjenare, tänkte höra om nån har koll på hur det ser ut med snön i åre just nu, är det hyffsat ifyllt? Aldrig vart nere i Januari men funderar på en weekend om de inte e allt för kasst.

Snörapport åre?
Bra med snö skulle jag säga, dock så töar det just nu och kommer bli snorkallt till veckan igen så kommer väl vara skridskobana fram till i mars :P

Snörapport åre?
Läget inför vecka 9?
Ser inte ut att bli regn iaf :P

Bra med snö men har varit plusgrader ett par dagar och ser ut att fortsätta så. Hård vind och regn/slask i morgon (fredag).

Var väldigt hård och snabb snö när jag var ute igår förmiddag, speciellt längre ner. Eftermiddagarna är nog roligare, i alla fall om man - som jag - åker bräda.

Snörapport åre?
Ser inte ut att bli regn iaf :P

Bra med snö men har varit plusgrader ett par dagar och ser ut att fortsätta så. Hård vind och regn/slask i morgon (fredag).

Var väldigt hård och snabb snö när jag var ute igår förmiddag, speciellt längre ner. Eftermiddagarna är nog roligare, i alla fall om man - som jag - åker bräda.
Har hållt mig runt Tväråliftarna sista två dagarna, fin kallsnö.

Snörapport åre?

Bilagor

• IMG_7637.jpeg
    IMG_7637.jpeg
    111 KB · Besök: 149
  • IMG_7750.jpeg
    IMG_7750.jpeg
    446.9 KB · Besök: 164
  • IMG_7856.jpeg
    IMG_7856.jpeg
    204.7 KB · Besök: 152
  • IMG_7930.jpeg
    IMG_7930.jpeg
    508 KB · Besök: 159
Snörapport åre?
Lånar tråden lite. Hade tänkt åka upp 13/4 till Duved då de har säsongsavslutning (är egentligen 14/4 men samma helg)..

Är det en massa jippon och grejer då eller annat ståhej som påverkar eller är det som vilken helg som vanligt?

Snörapport åre?
Tack för den fina kepsen @Ivo del Scandi, den ska jag ha när jag går in till Skistar för att reta dom lite.
Trevligt att träffas i verkligheten på Åre Höstmarknad.👍
Jobba på med din satsning!
H C
Haha!
Skolboksexempel på Gerillamarkmadsföriring 😵

Kul att träffas IRL (snart har nog jag träffat alla aktiva på forumet 😋)

Snörapport åre?
Byggrapport, gick förbi 720 igår. Det går framåt.
Snörapport, i Rödkullen hade ungdomarna skottat upp hopp som dom lekte på.
Att döma av hur mycket dom skrattade hade dom riktigt roligt.
Men nu kommer plusgraderna igen 😩Visa bilaga 34126
Ägarna till 720 siktar inte på öppning till lucia/skidtestet, bygget får ta den tid det tar enligt dom. Exakt när får dom se men sportloven är väl en förhoppning som jag fattade det, allt innan det är en bonus.

Tillbaka
Topp