Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag såg detBra med snö skulle jag säga, dock så töar det just nu och kommer bli snorkallt till veckan igen så kommer väl vara skridskobana fram till i mars :P
Ser inte ut att bli regn iaf :PLäget inför vecka 9?
Har hållt mig runt Tväråliftarna sista två dagarna, fin kallsnö.Ser inte ut att bli regn iaf :P
Bra med snö men har varit plusgrader ett par dagar och ser ut att fortsätta så. Hård vind och regn/slask i morgon (fredag).
Var väldigt hård och snabb snö när jag var ute igår förmiddag, speciellt längre ner. Eftermiddagarna är nog roligare, i alla fall om man - som jag - åker bräda.
Ah, det var dit jag skulle ha åkt dåHar hållt mig runt Tväråliftarna sista två dagarna, fin kallsnö.
Hur mycket snö vill du haLäget inför vecka 9?
Duved somnar in lugnt och stilla.
Partyt är när Åre stänger.
Bild från sista dagen i Duved förra säsongen.Visa bilaga 31713
Ja, den dan hade vi det inte trångt i backen. Vårskidåkning när den är som bäst.Duved somnar in lugnt och stilla.
Partyt är när Åre stänger.
Bild från sista dagen i Duved förra säsongen.
Slask är ju välkänt som näst bäst efter puder ocksåJa, den dan hade vi det inte trångt i backen. Vårskidåkning när den är som bäst.
Pisterna som öppnar brukar vara bra. Skistar öppnar inte om de inte har ordning på underlaget, MEN vädret är oförutsägbart.Hur brukar Åre vara öppningshelgen?
Allt mellan en sluttande, nyspolad bandybana med gräsfält vid sidan av i spöregn till hela systemet öppet med puder på baksidan och -20°.Hur brukar Åre vara öppningshelgen?
Pisterna som öppnar brukar vara bra. Skistar öppnar inte om de inte har ordning på underlaget, MEN vädret är oförutsägbart.
Okok, har redan bokat så får hoppas på det bästaAllt mellan en sluttande, nyspolad bandybana med gräsfält vid sidan av i spöregn till hela systemet öppet med puder på baksidan och -20°.
Haha!Tack för den fina kepsen @Ivo del Scandi, den ska jag ha när jag går in till Skistar för att reta dom lite.
Trevligt att träffas i verkligheten på Åre Höstmarknad.
Jobba på med din satsning!
H C
Bara den där kepsen gör att man vill köpa ett SSP.Tack för den fina kepsen @Ivo del Scandi, den ska jag ha när jag går in till Skistar för att reta dom lite.
Trevligt att träffas i verkligheten på Åre Höstmarknad.
Jobba på med din satsning!
H C
Hmmm, lite till behövs nog känns det somVisa bilaga 33998
Med tanke på hur mycket högzon är stängt under vanliga säsongen, kan inte Åre ha smygöppning av systemet där uppe när det är ett schysst lager snö där?Hmmm, lite till behövs nog känns det somVisa bilaga 33998
Swix morän är ju en gammal klassiker!Kom igen! Puder ju! Ni är bortskämda , det blir sällan mer snö än så i Limhamn. Finns det ingen valla för ”höstföre”? Kanske något att forska fram när snösäsongen krymper i båda ändar…
StenslipningSwix morän är ju en gammal klassiker!
Ägarna till 720 siktar inte på öppning till lucia/skidtestet, bygget får ta den tid det tar enligt dom. Exakt när får dom se men sportloven är väl en förhoppning som jag fattade det, allt innan det är en bonus.Byggrapport, gick förbi 720 igår. Det går framåt.
Snörapport, i Rödkullen hade ungdomarna skottat upp hopp som dom lekte på.
Att döma av hur mycket dom skrattade hade dom riktigt roligt.
Men nu kommer plusgraderna igenVisa bilaga 34126
Här står den här inkopplad och klar.
Men det fattas ju en sak?![]()
Vattnet verkar inte vara på iaf.
Nä, det är bevattningsförbud just nuVattnet verkar inte vara på iaf.