Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Beror ju på vad ni e ute efter men Endlich var mysigt. Drivs av ett skönt Danskt par med lite hemmahos känsla. Kan dock vara svårt att få bordHej! Vi är 8 festglada som ska fira nyår i St Anton. 2 personer är i 50-års åldern och resterande är mellan 22-30. Vart ska äta nyårsmiddag? Gärna med skön, rolig stämning. Inget pristak. Tipsa Tipsa Tipsa!!
Tack! Ska kolla vidare på detBeror ju på vad ni e ute efter men Endlich var mysigt. Drivs av ett skönt Danskt par med lite hemmahos känsla. Kan dock vara svårt att få bord
Nej, middagar sitter vi i Dorfstube!Haha utmärkt. Middag på postkeller är bra alltså?![]()
Man måste laga sig i bra stämning, då finns det bra stämning överallt!Tack, spännande. Jag kikar vidare på det. Är det bra stämning där?
Tusen tack för tipsen!Man måste laga sig i bra stämning, då finns det bra stämning överallt!
P.S. Om ni bor på östra sidan av byn, då Fanghouse i Nasserein är ett måste. Nuförtiden kan det vara svårt att hitta äkta gammaldags skidbums, men sådana brukar sitta där ännu.
Från Spar ett par semlor med Leberkäse
Uppskattar alla tips! Vi är ett riktigt festgäng som älskar afterski! Vi blev lite besvikna på utbud av afterskiställen i Kitzbühl förra åretAaaa! Du frågade om något matställe! De känner jag inte. Från Spar ett par semlor med Leberkäse är min favorit. Vi skall igen till Anton veckan 9.